Rabu, 10 Ogos 2011

Token from FVSB

Minggu lepas rasanya, company aku ni memberi semua pekerjanya special token berupa Touch N Go edisi FVSB…nilai bagi setiap Touch n Go adalah berbeza mengikut Award masing2…contoh macam projek aku South Angsi yg memenangi Golden Award…kami menerima sejumlah RM200 nilai bagi setiap Touch n Go…dan bagi Silver Award projek akan menerima RM 150 nilai Touch n Go bagi setiap seorang…alhamdulillah…tak kira lah bape byk nilai sekalipun, yang penting ia adalah percuma…dpt gak la digunakan untuk berhari raya nnt…tp aku tak sempat tgu raya pun, dah selamat aku guna untuk naik lrt…ekeke…percuma, mudah dan cepat! :D


Special Edition from FVSB...ada gambar kapal dan logo company kami...semua dapat kad serupa camni, cuma berbeza nilai ringgit di dalam...syukur!



thanks to South Angsi team....tak kira onshore maupun offshore...anda mmg terbaek! insyAllah tahun depan kita pulun Gold lagi...aku pun doakan projek lain pun dpt gold jugak (^_^)

2 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

rm200? banyak tuh!! bole buat toll balik kampung. walaupun kampung senegeri tetap kena toll ye tak? :D

nome berkata...

alya: alhamdulillah rezeki utk ari raya nnt...boleh guna utk toll dan parking..ekeke..walaupun senegeri tp toll tetap ada di mana2...tol beb! aku setuju