Jumaat, 5 Ogos 2011

Aku Terlebey Over :D

Baru 5 hari puasa, aku dah berhoye2 pasang lagu raya…malam kang nak main bunga api pulok....ewah2...bukan apa, untuk memeriahkan suasana opis...sambil buat keje sambil layan lagu raya…barulah masyuk!

Dlm pada kita semua berseronok2 tuh, jgnlah lupa kepada mereka yg serba kekurangan, jalan lupa pada mereka yg tiada..sob sob sob…bulan ramadhan adalah bulan ibadah….bulan utk memperbanyakkan amalan….pesanan untuk diri sendiri…


bukti aku pasang lagu raya...byk gak koleksi lagu2 raya yg aku kumpul selama nih...ekeke




cantekkan baju raya satu family nih? 1 pakej gitew...i loikeee!!! simple tapi cun!
aku beli majalah wanita tebal ni semata2 nak tgk baju2 raya, dan kueh2 raya...manalah tau tetiba tahun ni raya nak buat kueh...tp xkan punya...selalunya main tunjuk2 jer...kui kui kui



kalau sesapa yg berhajat nak berpepel satu family..hat ni pun ok gak...tak over...simple tapi sempoi!




kalau yg minat berkaftan, ada byk gak kaftan2 yg menarek...tp aku tahun ni tak berkaftan dah kot...




cantek sungguh koleksi2 tudung Fareeda nih...dlm majalah ni pun byk sgt koleksi tudung fareeda, ariani dan tudung brand erra fazira tuh..sila beli yer :D



cun sgt2!



tudung utk budak pun cantek2




di antara kueh2 raya yg menggiurkan terdapat di dalam majalah wanita...terliur seh!






4 ulasan:

Mummy NA berkata...

majalah apa ni mie?

nome berkata...

noor soadah: majalah mingguan wanita hat tebal punya...special utk raya

Mudd berkata...

gigihnye akak belek magazine2 ni......

nome berkata...

mudd: teruja nak raya uuuu!!! kahhhhhhhhhhh.....