Isnin, 22 Ogos 2011

Jemputan Berbuka Puasa Utk Satu Family

Alkisahnya sabtu lepas, aku & the family ada jemputan berbuka kat Hotel J W Marriot…Client B C Petro belanja…yg bestnya leh hangkut satu family…tak kisahlah ko nak bawak keluarga mertua ker, adik badik ker, sedara mara ker…boleh je hangkut..tp aku idaklah hangkut satu kapal…aku bawak anak banak jer…

Sampai hotel pun dah lewat, sbb kami salah jalan…maka kul 8 baru terpacak kat hotel…sib baik bawak bekal air ngan kurma…nyaris kurma satu kotak tu kami perabiskan (^_^)

Yg paling teruja gi hotel ni of koslah Aleesya dan bibik…aleesya gayat la pulok…biasalah tempat luas dan ramai geng, dia pun apa lagi…seronok melompat2 ler..tak kisahlah nak…janji kamoo happy dan tak kaco org…bibik lak, rambang mata…semua food dia nak rembat..last2 tak bleh nak abiskan..sib baik free…kui kui kui :D

Balik dari makan2 kat hotel, leh plak terserempak dgn pelakon Fazura (Tahajjud Cinta) dan Dato Lee Chong Wei (pemain badminton tuh)…so jelitos si Fazura nih…tak berkedip mata aku tgk dia…dia sempat senyum kat aku lak tu (berbunga2 ati den)

sebelum makan, sempatlah pose dgn anak terchenta...bukan main seronok Aleesya...




cuba tgk pinggan kami...semuanya penuh2 belaka...lapo tahap olimpik...




kami berempat konker abis satu meja nih...ekeke...




bile masa ntah en somi candid gambo aku amik makanan....tak hagak2 muka aku amik makanan...lapo oooooo!!!



apa la yg aku amik tu yer? punyelah bernafsu...kui kui kui...




ramai giler org aritu...penuh segala hall yg ada di tingkat 4 hotel nih...




makanan hotel ni not bad la...




senget2 mulut makan...tp nak gak berpose dgn camera...kui kui kui




ni awat lak nih? :D




aleesya mmg teruja aritu...oooppss gambo aku pun terselit kat belakang nun...focus giler kat makanan depan mata...kahhhhhhhhhh




isshhhh sapa lah pompuan yg over mkn tuh? kui kui kui




dasat bibik mkn aritu...seronok dia...




antara makanan yg sempat kami mkn aritu...tp paling sedap bg aku adalah kambing golek dia...



laksa pun sedap gak




segala dessert...bolehlah...




makanan barat yg ada aritu




ice cream yg mantop



sebelum balik, mintak bibik amik gambar kami...so bolehla letak dlm blog...ekeke..




suka gambo nih tapi blur la plak...




charlie angels....



bibik dan aleesya




kat sinilah aku berlaga bahu dgn fazura...




anak ayah..dia dah penat time nih...mintak ayahnya dukungkan




pemandangan waktu malam di area Bukit Bintang...so padat dan mampat!

6 ulasan:

Liza Hashim berkata...

elokla tu dia fazura ko faizura.. heheh

nome berkata...

ku: keh keh keh...elok sgt la tu ek?

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

ko nih asyik buka kat hotel jer, best gilerrrr

nome berkata...

tinie: ala beb, free la tu semua...kalau bayar, idak ler aku gi...rezeki beb, jgn ditolak...

Jue @ atanayuiman berkata...

waahh! sedap tue.. sgt best kalo makan buffet nie.. pastu pengsan kekenyangan.. hhehe

nome berkata...

jue: betol sgt jue...mmg pitam dibuatnya...kenyang tak hengat jue...