Khamis, 25 Ogos 2011

Selamat Hari Raya

Alhamdulillah syukur dgn rezeki Allah s.w.t dan aku ingin mengucapkan terima kasih kepada semua kawan2 terchenta, saudara mara, ahli2 keluarga yg sentiasa mendoakan aku…aku sgt2 menghargai segala nasihat, doa2, tips2 dan panduan kalian…terharu dibuatnya (^_^)

Memandangkan arini adalah ari last aku bekerja dan menjenguk blog, maka aku sefamily ingin mengambil kesempatan memohon ampun dan maaf sekiranya ada tersalah kata, terkasar bahasa dan perbuatan…sudilah kiranya memaafkan diri ini…mohon mintak dihalalkan makan dan minum…kepada semua kawan2, sahabat handai, sedara mara, adik beradik dan ahli keluarga…aku ingin mengucapkan selamat hari raya dan berhati2 dlm perjalanan pulang ke kampung yer...Seronoknya tgk org semua balik kampong….bestnya!!!

5 ulasan:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

selamat hari raya nome dan keluarga :)

skema tetiba
hikhik

Mummy NA berkata...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MOHON MAAF ZAHIR DAN BATIN

nome berkata...

tinie: selamat hari raya beb :D

nome berkata...

k.noor: selamat ari raya sis!

NeenaAnuar berkata...

Salam Aidilfitri.. Maaf Zahir Batin beb.. :)