Khamis, 25 Ogos 2011

Rezeki Allah S.W.T

I’M SPEECHLESS! (^_^)

SYUKUR ALHAMDULILLAH YA ALLAH


26 ulasan:

NeenaAnuar berkata...

alhamdulillahhh!! Big Congrats beb!! jaga diri baik2 ok! Muaahh!!

btw selamat hari raya.. maaf zahir dan batin yer Nome.. sama2 jika sebelum nie aku pun ade tersalah dan silap dimana-mana.. mohon maaf dipinta.. moga persahabatan kite kekal selama-lamanya... :)

Ryn berkata...

Baby Ramadhan..

ALHAMDULILLAHH...TAKE CARE OF URSELF..HEPI FOR U...

p/s : silakan tinggalkan sebentar mr. solmon itu ye...

nome berkata...

neena: Thanks neena! love u beb! mmmuuuaaahhh!!! (^_^)

seperti ko juga beb, aku pun nak mohon ampun dan maaf kalau aku ada tersalah bahasa yang mengguriskan hati ko...semoga persahabatan kita kekal selamanya :D

nome berkata...

ryn: tak sangka anak sulung dan kedua adalah baby ramadhan...alhamdulillah syukur :D

thanks my fren..aku jaga diri sebaik2nya...thanks a lot...sayang kamoo sgt2...mmuuahhh!!!

ok, aku tinggalkan mr solmon itew mulai arini walaupun ati meronta :D

Mrs. Simplicity berkata...

me speechless too!!! tp aku sgt suka camne korang handle bila hadapi org2 yg bertanya bila leesya nak dpt adik. masa nye akan tiba gak kan. tu semua bukan kerja Tuhan. kita usaha je yg penting without any stressful. alhamdulillah, seronok sgt dengar good news ni. tersengih je aku, congrats babe and jaga diri baik2 ok! may u have a beautiful 9 months journey... amin...

nome berkata...

alya: sayang ko beb! thanks sesangat for the doa..amin ya rabbalamin :D

papahal aku tanya ko yer, almaklumlah ko dah berpengalaman anak dua...maka ko lah sifu ku

bagi aku dlm soal rezeki nih, ni semua keje tuhan, kita tak boleh menidak atau mengiyakan...kalau ada org tanya aku, aku ckp lom rezeki lg...tp kalau dah sampai masanya...kita terima dgn rasa penuh kesyukuran...alhamdulillah benda yg aku lgsg tak jangka, terjadi juga akhirnya...sesungguhnya aku sgt2 bersyukur

Norsi berkata...

alhamdulillah!! congrats mie!!! isyhhh.. norsi lak excited nih. congrats congrats congrats my dear! murah rezeki... weeeeee... aleesya nak dpt adik.

take care mie. kuasa ALLAH kan.. dia beri saat tak terduga (^_^)

isyk.. tingat lak masa pregnt dulu.

muaahhhh! hug n kisses for mak buyong :)

nome berkata...

norsi: thanks sayang! love u forever...muahhh!!!

mmg betol ckp norsi, Dia memberi di saat kita tak duga...alhamdulillah syukur sgt norsi...doakan mie selamat hingga ke akhirnya yer

Liza Hashim berkata...

yeay!!! congrats nome.. aku happy sgt.. jaga diri baik2 k.. dapat baby nanti jgn lupa bagi exclusive breastfeeding yek.. happy happy happy for youuuu....

Tanpa Nama berkata...

Tahniahhh miee...hepi to u...hepi sgtt2 weh... nk baby boy nnti kite surah tu.. tp kene cari dlu kat mane...huhuhu..jg diri..jg kesihatan..no rempit2 ..no duyan for this 1st trimester..aih..klu membebel tak penah habisss

nome berkata...

ku: thanks sayang! insyAllah itulah niat aku utk anak kedua nih...bg full breastfeed...doakan aku yer ku...

nome berkata...

ira: kahhhhhh....x abis2 dgn bebel dia nih...ok sayang...i follow nasihat u...anything, mie refer kat ira k...love u la!

Ima berkata...

nome, tahniah.. sungguh berbaloi-baloi hasil keje keras itu ye.. hehe.. alhamdulillah, Allah makbulkan doa nome n faizal di bulan mulia ni.. jaga diri, jgan lasak-lasak sgt..

selamat hari raya, maaf zahir batin selama persahabatan kita..

kiss kan aleesya tuk mummy ima kay..

nome berkata...

ima: thanks ima..alhamdulillah rezeki di bulan Ramadhan yg mulia nih...mmg tak disangka..syukur sgt ima

thanks ima...doakan mie yer...

semoga persahabatan kita kekal selamanya....selamat hari raya dan maafkan segala salah silap mie selama kita bersahabat yer...

insyAllah balik kang mie kiss aleesya on behalf ima :D

ct hajar berkata...

Alhamdulilah,tahniah kak mie,rezeki dibulan Ramadhan...

ayien78 berkata...

nome ...congrates.... tak sangka rezeki bertambah di bulan ramadhan ni.... take care hun....

nome berkata...

ayien: thanks yang...mmg rezeki tak disangka2 dlm bulan posa nih...doakan aku selamat ye beb :D

nome berkata...

ct hajar: thanks dik! alhamdulillah syukur...

Jue @ atanayuiman berkata...

congrats! alhamdulillah rezeki ramadhan.. btw, jue dah agak akak preggy.. hehe.. cuma takut nak tanya jer.. sangkaan ku benar rupanya..

semoga seronok hari2 yang indah sepanjang 9m.. take care yea..

p/s : jue mohon maaf 10 jari jika ada salah dan silap selama kita berkawan. selamat hari raya.. maaf zahir batin buat k.nome sekeluarga.. :-)

nome berkata...

jue: alhamdulillah jue...thanks dik!

wahhhh dah dpt agak yer..rupenya sangkaanmu itew benar belaka...doakan akak yer

akak pun nak memohon ampun dan maaf sekiranya ada tersalah kata dan perbuatan...maaf zahir batin dari akak sekeluarga...

Mummy NA berkata...

Tahniah Mie..am happy for u...hati2 ya di hari raya...

nome berkata...

k.noor: thanks sayang...ko pun sama ye kak..ati2 di jalan raya...sure meriah raya kamoo dgn baju2 raya yg glam

rusna wana berkata...

congrate kat nomee - aleesya dpt adik..take care n selamat berhari raya...

A.I berkata...

ALHAMDULLILAH!!!! TAHNIAH NOME ^_____^
Take care gojes..

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

congrate!!!!!
yeah alesya nak dpt adikkk

Salam Aidilfitri
mohon maaf andai terkasar bahasa dan keterlanjuran kata

drpda tinie sekeluarga

wana berkata...

Tahniah Nome.. Semoga Allah S.W.T melindungi kandungan kau. Selamat menimang cahayamata kelak.