Jumaat, 5 Ogos 2011

Jemputan Berbuka Puasa

Seperti tahun2 lepas, aku mendapat byk jemputan berbuka puasa...tahun ni pun dpt byk jugak...tapi tahun ni rasanya tak semua jemputan aku leh pegi...wajiblah ditapis dulu melainkan jemputan tu membenarkan aku membawak spouse or seisi keluarga...barulah aku seronok nak pegi :D

So selepas ditapis, adalah 3-4 jemputan yang akan ku pegi:

· Jemputan Berbuka by FVSB – 12th August 2011 @ Equatorial Hotel (ini wajib pegi sbb company sendiri buat bukak posa)

· Jemputan Berbuka by Boilermaster – 15th August 2011 @ Istana Hotel (boleh bawak spouse…yahoo!!!)

· Jemputan Berbuka by CareIon – 11th August 2011 @ Shangri-La Hotel (tak sure boleh bawak spouse ke tak…tp hotel tu sgt sedap)

· Jemputan Berbuka by Client apa ntah – 20th August 2011 @ DORSET Hotel (yahoo!!! Boleh bawak seisi keluarga)

Now aku tgh dok tgu jemputan dari HiBase utk berbuka puasa di Royal Chulan Hotel…hotel yg menghidangkan 800 jenis juadah berbuka puasa…dari seTimur2 makanan kepada seBarat2 or seJepun2 makanan….sedap seh! Bukak posa ni boleh bawak spouse (^_^)

Hari ni adalah hari ke-5 kita berpuasa...hope aku dpt puasa sebulan tanpa zero...tapi bolehkah? boleh..penah happen dulu waktu aku berusia 15tahun...puasa penoh seh...time tu period aku tetiba konpius...so happyla kan...tak yah nak ganti2 puasa..ekeke...

4 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

me, aku rasa nak try la berbuka kat royal chulan. bday wan around the corner, bole la kan.. good idea :)

nome berkata...

alya: good idea tuh...boleh belanja wan mkn besar kat royal chulan...mmg byk choice..bile besday wan? boleh tak nak wish awal2? happy besday wan! semoga panjang umo dan dimurahkan rezeki

Mummy NA berkata...

janji kenyang perut suka hati

nome berkata...

noor soadah: tau xpe...pewot dah sendat mandat nih..