Jumaat, 5 Ogos 2011

Juadah Berbuka Puasa Hari Ke-4

Semalam hujan lebat ya amat…gigih gak rempuh ujan lebat tu semata2 nak cepat sampai ke rumah…plan asal nak masak nasik lemak utk berbuka..tp apakan daya kan…Allah lebih Mengetahui…aku sampai je umah dah kul 7.15pm….lagi 15 minit nak berbuka…so last minute la kitaorg terjah PARAM, Alhamdulillah masih byk lagi makanan sbb kurang sambutan agaknya time ujan2 nih….

Aku beli Roti John (sedap ya amat), Apam blossom (3 pcs Singgit…kecik jer), Ayam Dara (apa yg dara ntah 10 hengget sekor..kecik jer), pastu kat umah bibik dah siap masakkan sambal telor, mungkin dia tau kami akan balik lambat…thanks ye bik!


Apam Blossom ni sedap, lembut tp sayangnya kecik la pulok...3 ketol singgit tau...ni peberet leesya...kami mkn sorang seketol jer...yg lain semua aleesya yg abiskan




roti john yg tangkap leleh..sgt sedap! arini nak repeat beli




ayam dara yg tak bape sedap...kecik camtu 10 hengget...xpelah...sekali tu je la beli gamaknya




bibik masakkan bakwan (cekodok) utk kami...thanks ye bik!

4 ulasan:

Mummy NA berkata...

ya ampunnnnnn..tergugat iman aku

nome berkata...

noor soadah: aku lagi tergugat sis tgk ketammu itew...huwaaaa!!! tak kira nak cari ketam wiken ni gak! sodap tol tgk gambo ketam ko tuh

Mudd berkata...

ohno....cokodok tu yg nampak sedappp....fuhh.......baru kul 9 am....kta dah drooling.. :p

nome berkata...

mudd: ko sama ngan aku dik...byk2 makanan, makanan yg simple mimple gak yg buat aku terliur leleh2...kan dik kan? ekeke..