Selasa, 9 Ogos 2011

MC SBB SOPPING (o_O)

Assalamualaikum geng2 bloggers….semalam aku tak sehat (-_-)

Badan panas dan otak gegar, maka wajiblah aku amik mc…so lepas je jumpa doc, terus dok melepek kat umah satu hari suntuk…siap berselimut bagai (o_O)

aku tak sehat ni pun kesan daripada penangan wiken aritu bersopping brg2 raya di serata bandar Shah Alam, abis semua Kompleks PKNS, SACC Mall, Anggerik Mall dan Plaza Alam Sentral aku terjah…alhamdulillah baju2 raya utk seisi keluarga settle! Syukur!

Now hanya baju raya utk aku, en somi dan aleesya je yg settle! Nampaknya byk lagi yang belom beli…slow2 kayuh la jwbnya…

Korang tahun ni tema kaler apa ek? aku tak yah selindung2 la yer…aku bajet tahun ni nak wat kaler Electric Blue (betol ke aku ckp ni ek?)….last2 masa sopping aritu, dah tertukar ke kaler HIJAU….kui kui kui…dah itu je yg ada satu set…kalau electric blue, utk aku dan en somi ada tapi aleesya non ado…begitu jugak dgn kuning…utk aku dan aleesya ada tp en somi plak tak jumpa…maka sebolat sore, beli jugakla kaler ijo…wahhhh!!! Teruja I tau sbb ni baru pastime kami buat kaler ijo utk anak banak…inilah akibatnya kalau tak tempah baju awal2…aku ni mmg spesis suka beli siap..haih! pengajarannya, tahun depan kena beli kain dan tempah la nampaknya :D

now aku dok pulun order kueh2 raya....utk aku, mak aku, mak mertua aku dan bibik...aku nak adiahkan kat bibik tahun ni sbb dia nak balik indon..so bolehlah org indon merasa kueh2 malaysia...sbb org2 indon tak penah buat kueh raya..derang byk buat tempeyek, tumpi...camtulah lebey kurang...

berbaju ijo la aku tahun ni yer...rasa2 korang sesuai ke kaler ijo dgn aku ek?

4 ulasan:

Mudd berkata...

akak pakai kain 'guni' pun akak tetap malatopppp... :)

nome berkata...

mudd: kahhhhhhhhh...gelak2 guling aku depan pc nih...kain guni? agak2 la dik non...jenoh akak menggaruk satu badan..apa2pun thanks yo :D

Mrs. Simplicity berkata...

kahhhhhhhhhhhh lawak di mudd ni. kaler hijau, my fav color! catik, kena dgn ko. mcm dalam gmbr tu :)

nome berkata...

alya: mudd ni mmg kelakar...mmg aku tau lama dah ko minat ijo..sbb ko sgt sesuai dgn kaler ijo...so tahun ni aku nak torai berhijo plak...hope sesuai dgn kulit aku yg nescafe susu nih :D