Rabu, 24 Ogos 2011

Kueh Raya Ada TAPI....huwaaaaaaa!!!

Sob sob sob…kueh2 raya dah masyuk TAPI $$$$ TAK MASYUK2 LAGI…haih! Bile la yer? Esok kah? Lusa kah? Atau hari raya ke-15 kah? Senang citer, masukkan je bulan depan! Hah! Barulah aku merasa beraya dgn seluar track dan baju pagoda…kahhhhhhhhhhhhhh (ketawa tak ikhlas!) (O_o)

Camne la aura raya nak dtg kalau gini kisahnya..sadis tol! Xpe2…hidup perlu diteruskan…kenalah dulukan duit sorok2…huwaaaaaaaa!!! Bunyi cam berkoyan je duit sorok2 aku tu padahal dah makin susut yer L

Maka tenang2kanlah diri kamoo wahai no-me…esok2 adalah tu (ayat penyedap hati)

Korang mesti dah 90% siap sopping brg raya kan? Aku tumpang gembira tapi aku? baru 30% kot…aci cenggitu…walhal raya x lama je lagi (-_-)


2 balang semperit cokelat, 2 balang semperit susu dan 4 balang kueh tart nenas (lagi satu esok baru dapat)




inilah pengubat ati aku arini...kad raya dari BFF aku yg tersayang, Aieza mummy kepada Hana dan Sara yg comel...thanks beb! thanks kepada kad raya yg sgt gorjes tu dan thanks for 'gift' yg sgt vouge itew! i love it! (^_^)

8 ulasan:

Liza Hashim berkata...

sabarla nome.. nasib kita serupa.. terpaksa shopping baju raya anak dah kuih raya pakai duit sorok2 gak yg tk seberapa tu.. huhu.. patutnya masuk la gaji awal.. baru la senang nk shopping. skang ni tgk jerlah.. tu yg wat kuih raya sendiri tu.. huhu sadis tul!

nome berkata...

ku: aku tgh menghadapinya dengan hilaian ketawa bagaikan langsuir kat opis nih...utk menceriakan ati aku dan kwn2, maka buatlah lawak circus di opis nih..kui kui kui :D

tula psl beb, harap kat duit sorok2 ler jwbnya...itupun dah makin susut...igtkan dpt $$ ni nnt, nak top up balik duit sorok2 ku itew...tp ntahlah biler :(

Mudd berkata...

tapi..... tapi sayyyenggggg (version johan dlm edisi khas...)

akak...bersabarje lah kak....

Tanpa Nama berkata...

hurm..ku pn menunggu jugek... sini pn rata2 duk tnya bile & bile..mane la kite tauuu...

nome berkata...

mudd: dlm mood penoh kesabaran nih..tp dlm ati tertanya2 bile dan bile...huwaaaaa :(

nome berkata...

ira: tau xpe beb...ni dok tgu dgn penuh keterujaan...nak sopping ni weiii...camno nih...

NeenaAnuar berkata...

biasa lah tu beb.. kalau hari raya duit memang lajuu kuar cam air terjun! uhuhu...

nome berkata...

neena: setujuk! mmg tol beb....haru tol $$ di ari raya...laju je mencurah2