Rabu, 3 Ogos 2011

Kesinambungan Entry - Aku, Aleesya & Baby

Kesinambungan dari Entry sebelum nih, aku ingin memohon maaf sekiranya ada di antara anda2 semua terasa….tak terniat untuk men'cedera'kan hati sesapa, jgnlah korang question each other kenapa aku buat entry nih..ianya hanyalah sekadar luahan rasa hati aku…manalah tau kot2 korang ada terdetik “awat la nome ni tak nak peknen lagi? Padahal aleesya tu dah besar dah” so bagi mereka yg nak tau kenapa, mengapa, bagaimana, dan apa saja pertanyaan, maka aku buat lah entry khas ini bagi menjawab soklan2 itu…jgn la korang ingat aku marah ker, melecet ker, terguris ker…jawapannya TIDAK SAMA SEKALI…since aku dah ada Aleesya nih, aku x penah la nak over nangis ker, huru hara ker, marah ker, melecet ker…sapa yg kenal aku…derang tau la aku ni camne…aku idaklah nak over terasa…aku ok ma! :D thanks pada kwn2 yg byk amik berat psl aku, yg byk menasihatkan aku, yg byk bg support dan menceriakan idup aku...budi baik korang Allah s.w.t sahaja yg dpt membalas (^_^)

Yang pasti, hidup perlu diteruskan…hidup nih kena penoh dengan keceriaan! Lagi2 nak raya nih kan...byk persiapan nak kena buat...contoh cam aku, kueh raya of kos kena beli 3 set setiap jenis (satu utk family sendiri, family mertua dan aku sendiri), baju2 raya, dan apa saja yg berkaitan dgn raya la aku kena pikir...so baik aku tumpukan pada benda ni kan...aku doakan korang semua bergembira di Hari Raya nnt...jomlah raya together2, insyAllah dimurahkan rezeki, bolehla buat open house...tapi ada ke nak datang beraya ngan aku nih? Kui kui kui (konsep yg sama gelak sambil tutup mulut) insyAllah :D



inilah 'harta' aku yang paling bernilai....inilah kebahagian kami suami isteri...alhamdulillah...Ya Allah peliharalah anak ini di dunia dan di akhirat...amin

2 ulasan:

A.I berkata...

Mmg lumrah manusia gitu nome. bila x branak, tanye bila nk beranak. dah beranak, tanye bila nk tambah. gitu. skang ni kalau org sibok tanye aku, senang je aku ckp. DAH TUTUP KILANG! hehe..merasa 'pinjam' baby org jelah..

nome berkata...

k.ai: tu dia..org berpengalaman dah menyampaikan hujahnya :D

thanks sis!