Rabu, 24 Ogos 2011

Berbuka Di Saisaki Sebab Nak Ke Jalan TAR

Alkisahnya ari senin baru nih, aku laki bini last minute plan nak terjah Jalan TAR lepas balik keje….biasalah, konon2nya nak skodeng brg2 raya…tak dpt beli pikul2, dpt beli seplastik dua pun jadi ler :D

So kami berdua sepakat bukak posa dekat2 opis aku jer… senang nanti terus berdesup ke Jalan TAR…maka ke Saisaki la kami berdua, rege satu kepala cuma RM51.80nett…oh yer, aku dah pesan kat bibik suh masak apa2…lgpun aku nak ke jalan TAR ni sbb nak beli brg dia sekali…so of kos la dia suka :D

Pasni dah xde masa nak sopping kat celah2 kl…sedangkan mlm isnin aritu pun dah penuh sesak dengan manusia…parking moto pun jauh ya amat..so cukup2 la tu nak gi time sabtu ahad…sure padat mampat!

Bagi aku berbaloi gak ler sopping kat Jalan TAR…cth cam baju kebaya budak…benda sejibik yang aku nampak kat Ampang Park dan Kompleks PKNS…tp harga2 kat situ mahal ya amat (mmg la mahal sbb masuk kos sewa tapak bagai...aku paham)…tp kat Jalan TAR, murah 50%...agak2 korang berbaloi tak? Murah seh! Aku mmg puas hati…

Sib baik aku pegi sana naik moto, kalau naik keta..sure aku hangkut karpet2 kat situ…cantek ooo!!!

bagi aku aura raya masih lagi sipi2...mgkn $$ lom masyuk lagi kot...bile dah masyuk...barulah terjuling2 agaknya (^_^)


aku pose depan saisaki...tp org cina tu tak sabar2 nak interframe bersama...cait!




aku yang bersabar menanti azan berkumandang...sabar ker? padahal perot dah buat konsert rock!




en somi yg sedaya upaya x mo pandang makanan...kahhhhhhh...




dah kurang sabar nampaknya aku nih...dah terjeling2 makanan atas meja...




huhuhu...terasa lambat plak waktu berbuka...




bile dah masuk waktu berbuka, en somi pulun sampai abis




antara food yg mengghairahkan di Saisaki...iaitu Mr Solmon...aku dok repeat mkn nih jer




lauk campuran...sedap!




pinggan en somi...dulu tak pandai mkn makanan jepun..but now diala peminat no 1




pinggan en somi gak




nampak cam telo dadar biasa je kan..tp sbnrnya sedap sbb ditambah scallop dlm tuh




my plate! of kos ada mr solmon..yeeehaaa!!!




dessert yg ada di Saisaki




sedap seh!

8 ulasan:

ayien78 berkata...

nome.. aku pun pegi...tapi shogun kat OU...hihihi

nome berkata...

ayien: ooohhh ye ke beb? sambil menyelam sambil minum air nih...sambil berbuka kat shogun, dan sambil bersopping, tol tak ayien? ekeke...

Mudd berkata...

kenape smua makanan yg akak makan nampak lazat maksima.. adoii...drooling la pulak neh......

nome berkata...

mudd: ko ni dik...dah ramadhan ke 25 nih...ekeke...arini boleh la ko serbu saisaki sebelah opis nih..amacam? :D

Mrs. Simplicity berkata...

me, ko cakap jalan TAR bole save 50% terketar aku nak ke jalan TAR sabtu ni me. wish us luck! lepas sahur nak pegi. sahur tau bukan subuh. kahhhhhhhhhh... eh nanti kita gather kat saisaki lak eh. sama ke lain sikit dgn shogun?

nome berkata...

alya: seyes beb...benda yg sama jual kat ampang park dan kompleks pkns, rege up mahal....tp kat jalan TAR sgtlah murah dan berbaloi kalau ko beli...good luck beb!

shogun dgn saisaki adik badik beb...serupa dan sama foodnya...bile nak gather? aku on jer :D

Alyn Aellynn berkata...

salmonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.. sob sob sob

nome berkata...

alyn: huwaaaaa!!! jgnlah nenes