Jumaat, 29 Julai 2011

Selamat Berpuasa & Jom Makan Pizza Hut

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan yg mulia ini kepada semua kwn2 :D

Semoga segala amalan kita diterima Allah s.w.t

Aku pohon ampun dan maaf kepada semua yang mengenali diri ini dan kepada sesiapa yang membaca blog 4ever In Love nih, sekiranya aku ada terkasar bahasa dan perbuatan…sudilah kiranya korang memaafkan diri aku yg kerdil ini

Semalam aku bukak posa, hubby belanja mkn kat Pizza Hut Subang 2…cian beliau, tak dpt tgk Malaysia lawan Singapore…beliau sempat tgk separuh masa kedua jer…sorry ye bang…

kami baru sampai...sampai pun dah lepas maghrib...sib baik ada kuih popia, bolehlah bukak posa dulu




bile dah posa nih, mcm2 keinginan nak...pizza nak, pasta nak, lasagna nak, ais krim lagilah aku nak...camnelah posa ramadhan sok? makin tembunlah aku yer....semua yg jual kat PARAM aku nak beli..haih! habit yg sgt2 tak elok...



anak aku aleesya adalah org yg paling happy kalau dpt keluar jalan2




me and hubby...cian beliau sbb sanggup korbankan tv psl bola semata2 nak temankan isterinya bukak posa...thanks ye bang :D



salad adalah menu wajib setiap kali aku ke Pizza Hut




Chicken soup of the day...tp aku rasa masin sikit




ini bukan anak yg nak mkn..tp ibu dia yg over nak...ekeke...




we all amik set, 4 sup, 1 jag air, dan 2 pizza regular...kenyang terduduk dibuatnya...




eh eh kenapa plak en somi senyum meleret nih? rupe2nya pizza dia dah sampai...jgn tak tau yer..beliau peminat pizza yg tegar...mmg peberet beliau kalau pizza2 nih




aku amik Hawaian Chicken dan Island Supreme...dan tentunya island supreme aku tuh akan ditambah cheezy lava...barulah terasa nikmat bile mengunyahnya



close up sket...nampak tak cheezy lava yg meleleh tu? mmg sedap yo!



ini plak peberet en somi...pun sedap gak

4 ulasan:

Mudd berkata...

adoi kak...napelah pepagi ramadhan ni kta gatal gak g bace entry akak ni.. tak sampai bape jam pose..hampir terliur..huhuhu...
slamat berpose kak.. :)

nome berkata...

mudd: entry tu minggu lepas punye tau...kena sabar ye dik...dugaan di bulan posa...selamat berpuasa utk awak...

rusna wana berkata...

selamat berpose kat nomee - smoga kita mndpt keberkatan di bulan mulia ini...sahur pagi tadi, anak2 dah request nk berbuka apa utk posa hari pertama ni..hehee

nome berkata...

rusna: selamat berposa to u rusna....marilah kita perbanyakkan amalan di dalam bulan yg mulia ini :D

wahhh!!! awal2 lg derang dah request nak mkn apa utk berbuka...almaklumlah 1st day puasa, ye tak? sure tekak tingin nak mkn yg sedap2...so camne? dah pikir lom?