Khamis, 14 Julai 2011

Saisaki Sebelum Bulan Puasa

Boss belanja lunch kat Saisaki…alhamdulillah murah rezeki boss :D

Dia teringin sgt nak belanja kami sebelum menjelang bulan posa…thanks Capt Jai!

Memang tekak aku teringin sgt nak mkn sushi solmon tuh, cam tau2 jer Capt nih…love it! LOL!!!

Aku bajet tahun ni aku nak kurangkan aktiviti berbuka posa diluar spt tahun2 lepas…tp berdayakah aku? cam tak jer…(^_^)

insyAllah satu pelawaan je aku takkan tolak…berbuka posa di Hotel Royale Chulan...rugi kalau tak berbuka disitu...ada lebey 800 jenis pelbagai makanan...tak caya? Korang KLIK SINI….seyes sedap sgt!

restoran ni terletak kat sebelah bangunan keje aku jer, Bangunan UOA...wajib dtg sini kalau teringin nak mkn makanan jepun



harga boleh disemak kat sini, macam kami tadi..seorang charge RM43.70nett...nota penting pada mereka yg lahir pada hari nak gi mkn kat Saisaki atau Shogun, korang tak perlu bayar...sbb IT'S FREEEE!!! DINE IN FREE ON THAT DAY FOR BIRTHDAY GUEST....



aku tak kosa nak snap byk2 gambo sbb byk entry dlm blog aku ni berkisahkan mkn di Saisaki :D



seperti biasa, 3 round yg pertama adalah SOLMON...SOLMON DAN SOLMON! kahhhhhh




pasti ada solmon terselit...my 2nd round!



my 3rd round...pasti akan ada SOLMON! lagi satu menu best...korang tgk telor dadar tu rupe cam biasa kan? tp telor dadar tu sgt superb okeh! telur dadar bersama2 scallop...walllahhhh!!!



aku kureng sket mkn tempura...main ecek2 boleh la...ni bukan pinggan aku...ni pinggan kwn aku



dim sum aku layan...hat atas nih sedap...dua2 perasaan prawn



ini desserts aku...ais krim doyan lupa nak snap gambo plak...

2 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

kalau dah penuh salmon dalam pinggan pasti nye milik puan nome!!

nome berkata...

alya: ko sgt2 memahami diriku...cecewahhh (>_<)