Rabu, 13 Julai 2011

Pizza Frozen (-_-)

Jom makan pizza (^_^)

Tapi ni bukan Pizza Hut, Yellow Cab ataupun Pizza Dominos tuh, ni pizza frozen jer :D

Memandangkan en somi aku ni sgt soker makan pizza, kami pun pegilah rembat pizza frozen kat Giant...pestime cuba nih ;)

Rasa? Errmm...tak sedaplah...roti keras...inti serabut...down jugak la..tapi sebab dah beli kan, sebat jugak la...aku rasa aku salah pilih la? next time cuba brand dan perasaan lain plak...sib baik beli sekotak jer...dlm sekotak tu ada 2 keping pizza size small...aku amik perasa hawaiian chicken...rege RM 9.90 sekotak


inilah pizza frozen tuh...kecik jer...tapi x sedap la...kena pilih brand lain plak



bukan ayah dia sorang je yg tak sabar, anakandanya pun tak sabar jugak ;)



kahhhhh...terhangus sket la pulok :D



aleesya tak sabar...bile dah rasa sket, terus dia geleng kepala....nampak sgt pizza tu tak sedap...last2 en somi bedal sorang :D

4 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

ni mmg betul2 fanatik pizza en faizal ni. kalau pizza kat pasar kanaku suka zan's pizza. banyak dah frozen pizza kan skang.

nome berkata...

alya: mmg fanatik beb! faizal kalau boleh ari2 nak telan pizza...tekak western la pulok...aku x leh arrr...cepat muak...tp kalau ari2 nak mkn tony romas...insyAllah aku xde masalah kot...cuma $$$ je la yg sangkut nnt :D

kat Giant aritu, mmg byk frozen pizza cuma hat brand aku beli agak kureng sket...next time cuba yg lain plak..aku nak belajar wat pizza la rasanya...

Ryn berkata...

i like pizza too but not my other half...hurmmm...

nome berkata...

ryn: i knew it :D