Jumaat, 15 Julai 2011

Welcome To Liverpool Player (o_o)

During lunch hour arini, aku & the gang gi meronda2 Pavillion

Dari mula sampai, kami nampak ramai sgt org dok pakai baju Liverpool…aku tau lah Liverpool lawan Malaysia esok…tp apesal ramai sgt org pakai baju Liverpool..siap ada cat2 muka bagai, mula lah aku naik heran…xpe2…aku rilek lagi…

So kitaorg jalan2 dulu…mula2 terjah GSC, tapi kebanyakan wayang sotat kul 2pm ke atas…wajiblah CANCEL kan sbb aku ada meeting after lunch

Last2 kami lepak mkn kat food court jer...

Dah abis mkn2…gi terjah kedai plak…singgah Forever 21 and cotton on…tak beli apa2 pun tapi Forever 21 ada sales menjunam sampai 70%!!! ($_$)

Bila kami sampai je kat Lobby Pavillion…aku tgk ramai org bersesak-sesak…tgk punya tgk rupe2nya derang semua sedang menunggu player Liverpool turun Pavi…patutlah ramai org dtg pakai jersi Liverpool..siap bawak banner bagai…happening! Korang tgk je lah gambo kat bawah nih…mmg ramai giler…

Time aku blah kul 2.30pm td, player Liverpool still belom sampai lagi...kalau sampai karang, sure crowded ya amat! Ala2 perhimpunan BERSIH kekdahnya!! Kahhhhhh…oooppsss!!!


Welcome Liverpool...sayangnya kami terlepas nak mintak autograf



jgn ingat org dewasa je minat Liverpool..bebudak kecik tomei ni pun minat gak (padahal mereka dipaksa utk bergambo...kahhh)



ramai kan? ni baru sket je aku amik nih...mmg sesak dengan manusia je tadi...



sibuk je kan jejaka malaya kat belakang aku tuh...kwn2 aku siap ketawakan tau...time aku nak bergambo, time tu lah ada je manusia terselit...cian dia...sayangnya blog aku tak sefemes beautiful nara tuh...kalau femes, sure dia bangga mendada (^_^)



me with izzati



kami bertiga membuat keadaan bertambah2 sesak...bukan sesak kepala tapi sesak nafas....kahhhhhh..."KALAU KITA..KALAU KITA...HAHHHHH SEMPOTTTT!!!" bak kata SEPAH



Giant Liverpool's jersey tergantung kat tengah2 Pavillion



siap ada padang mini kat tgh2 tuh

2 ulasan:

peah @ peps berkata...

perghh...hebat sungguh promonya...noa ada sumbat segol dua tak?

Fly To London: The Departure and The Arrival

nome berkata...

peps: hai peps...lama menghilang? miss u :D

mmg dasyat promo liverpool kat pavillion aritu...penoh dgn orang...mie tak sempat nak main kat padang mini tu pun...

now i want to terjah your blog...miss your writing...