Isnin, 4 Julai 2011

Warehouse Tupperware

setiap tahun, inilah kilang yg wajib aku pegi...ada jualan tupperware besar-besaran....mmg murah sgt2...dengan duit sebanyak RM5O hengget, aku leh dpt byk tupperware...semuanya cantek....yg penting boleh aku gunakan utk hari raya nnt...jualan gudang ni sampai arini yer...


kilang ni kat area umah aku, Subang Bestari Mah Sing...mmg byk tupperware cantek2...satu set yg mengandungi 4 balang hanya 10 hengget...ada lagi satu tuh, satu set ada 12 biji tupperware hanya RM15 hengget...tak caya? gi tgk sendiri...anda pasti tersenyum puas :D



inilah tupperware yg aku beli semalam...semua sekali hanya RM50 hengget jer...



yg botol dan bekal budak tu dpt free yer..best gilak!

10 ulasan:

Ibu Mifzal Arsyad a.k.a Wan Ainey berkata...

wah..memang best...tp ku jauh..x leh terjah..minat gak kumpul brg tupperware ni..hehe

nome berkata...

ainey: mmg best..tp tulah awak plak jauh yer...cantek tau tupperware nih...yg penting murah...ekeke...

Ryn berkata...

leh wat bisnes tupperware cm ni..kahhhhhhhhhhh...

Mrs. Simplicity berkata...

me, bia betik???? berbaloi2!! ater, party tupperware kita bilakah? kahhhhhhhhhh

nome berkata...

ryn: kahhhh...eh betol la...leh wat bisness nih...kih kih kih

nome berkata...

alya: mmg betik alya...seyes rasa cam kurang percaya je kan..tp itulah hasil rembatan aku semalam...

party tupperware? menarek? bile dan di mana...kabar2 kanlah yer...

Zana Adieyza berkata...

wah, bestnyer!!! murah betul.. zana x pernah pulak tau ttg kilang ni ada buat sale stp thn.. hihi..

nome berkata...

adieyza: hai zana...so far tiap2 thn ada warehouse sale tupperware nih...murah sgt2 zana...nway nice to know u :)

Tanpa Nama berkata...

mmg brand 'tupperware' ke dek?

nome berkata...

tanpa nama: brand campur2 kak :D