Khamis, 21 Julai 2011

Mari Membaca

Aku mmg malas membaca…lagi2 membaca novel, tapi kalau majalah hiburan, aku mmg NO 1…org tak suruh, tapi aku mmg rela hati akan beli dan baca…kahhhhhh…magazine hiburan kat umah mmg menimbun…siap sedekah kat family members lagik...aku paling suka kalau magazine ttg makeup or fesyen2...sbb apa ek? tabiat kot...kahhhhhhh :D

Lately nih, bile aku dah berkawan dgn org yg suka membaca, aku secara tak langsung dah mula berjinak2 nak membaca…aku berjaya abiskan satu novel dalam masa seminggu…Tahniah No-me!!! (^_^)

Now rasa syok nak baca novel lain plak…slow2 kayuh yer…semoga semangat nak membaca ni akan tersemat di dlm jiwa aku sampai bila2…amin :D

kat tangga pun jadik...aleesya tak pandai membaca tapi sgt suka tgk gambar2 yg ada dalam magazine Disney tuh

6 ulasan:

Mudd berkata...

olololo..tomeynyeeeee gamba membace jambatan ilmu ni....akak..kita sukeeeee sgt bace novellllll... :P

nome berkata...

mudd: bile akak dah kwn dgn korang2 yg suka membaca nih, terus berjangkit kat akak...perubahan yg bagus tuh...selama ni manalah akak membaca...thanks kat korang jugak sbb tolong akak nih :D

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

good

ai nampak u macam dah kurus jer..apa rahsia?
hihihi

Ryn berkata...

membaca jambatan ilmu...

lg byk membaca, lg byk ilmu kita dpt tak kira laa ttg mekap ke, fesyen ke..itu semua ilmu beb!

P/S : Tekun sungguh aleesya..eh ke ibu dia yg tekun sgt tuh..?

nome berkata...

tinie: wahhh....sungguh terharu ai membacanya...ala u...bukan i kurus la..tp i pakai baju besar dan longgar...sbb tu tak nampak tembun sgt...nway thanks puji i u...nnt i belanja u kueh raya di rumah kita..amacam? :D

nome berkata...

ryn: thanks beb...ko mmg the best la!