Selasa, 19 Julai 2011

Baju Apa Aku Nak Pakai Untuk Malam Award :(

Kalau tahun lepas aku terima Award, tahun ni giliran aku plak jadi committee yg terlibat untuk Malam Service Award yg bakal diadakan pada ari jumaat ni di Westin Hotel

Seramai 150 org offshore dan onshore bakal terima Award pada tahun nih…lengit berguling2 aku weeiiii…byk keje nak buat…arini ada full rehearsal after work…haih!

Aku ditugaskan untuk jaga pentas dan meja VVIP…ooohhh tidakkkkkkkkkkk!!!! Sungguh critical tugas aku L

Now pening tgh pikir nak pakai baju apa, kasut apa, make up apa, bulu mata apa, kahhhhhhhhhhhhh...fening muntah2 aku kalau pikir pasal Award nih

tahun lepas aku terima Award...en somi yg setia menemani aku...i lap u very strong lalink!



inilah penerima award tahun lepas



aleesya pun pening tolong pikirkan masalah ibu dia nih...errmmm...



baju apa la yang aku nak sarungkan nih? tak sempat nak pikir oooo...tinggal 3 ari jerk...hok aloh...huwaaaaaaaaaaaa!!!

14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lek laaa......

ko dah terima award,kan?pakai jer la,jangan overshadow sudah...guling2 nangis orang lain nanti kalo ko overshadow..

nome berkata...

pulutcoco: kahhhhhhh...aku mmg dah ckp kat bebudak HR, motip aku mmg nak overshadow org...tak hagak2 kan?

org laen yg amik award, org laen plak yg hover touch up...kahhhhhh...

aku pakai apa yg ada je ti..tak nak la membazir2...baik kan aku? huwaaaaaaaaa!!!!

Ryn berkata...

ada tema ke..

pkai ler baju yg bling2x..

wahhhh...

nome berkata...

ryn: tema utk committee adalah kebaya (ladies)...lelaki aku tak sure...baju melayu kot..kira tradisional gitew...muat ke aku nak berkebaya nih? tu yg membuatkan aku fening nih

A.I berkata...

ala..kau pakai apa pon cantik vouge nome oiii ^_____^

Mudd berkata...

akakkkkk...kita pun feningggg..sibbb baiiik akak tolongggggg *hugs*

Ryn berkata...

apsal nak fening nya...
sebb ko tk try lg kebaya..ce cer try...pasti meletop..

Jue @ atanayuiman berkata...

apa2 pun boleh sebab k.nome sentiasa nampak vouge!

nome berkata...

k.ai: eh ye ke kak? kembang montot aku bile ko puji camtu...almaklumlah ko tu kan mak andam femes diva...sure la aku rasa riak mendada bile ko puji camtu...kembang weiiii...thanks sis! :D

nome berkata...

mudd: dik non, akak sanggup gi terjah pavillion tengahari buta ni semata2 nak gi beli bulu mata pelesu special utk ko...apa yg akak leh lakukan, i'll do yg terbaek utk ko dik non...ate sesama committee kan? wajiblah kita tolong menolong...ko jgn riso..mlm tu ko akan jd emcee yg glam lagi diva...believe me! :D

nome berkata...

ryn: aku takut kebaya pecah kalau aku sarung ke badan nnt...kahhhhhhh...ok beb, aku cer try kebaya nnt...harap2 muatlah ke badan aku nih...thanks beb!

nome berkata...

jue: alolololo...terharunya akak dik...thanks jue...

Ummi Nuhlan berkata...

kak mie..pakai baju apa pon cung melecung..cayalah..ihihihi..seyes...

nome berkata...

imah: alahai...ye ker? terus rasa kembang montot bile orang perlis puji...thanks imah! :D