Selasa, 26 Julai 2011

Malam Anugerah Part 1

Dari pagi aku try hapdet blog tapi baru skrg ni berhapdet…tenet slow giler…

Ok, alhamdulillah dpt jugak aku hapdet entry Malam Anugerah yg berlangsung pada 22 Julai lepas di Westin Hotel

Dan syukur sgt2 kerana semuanya berjalan lancer...thumbz up to all committee members! Korang mmg rock malam tuh!

And terima kasih to Haji Omar (GM HR) sbb belanja kami semua mkn tengahari harini di Traders Hotel…sendat perot aku…bukan sendat perot dgn makanan tp dengan kegilaan semua committee kat Traders Hotel tadi…syabas inspector Omar! Kahhhhhhhhh…

Kat sini aku tempek sebahagian gambo Malam Anugerah, adalah separuh dari camera aku dan ada separuh dari camera geng2 committee yang lain..

Nota sipi: so to geng2 aku kat opis nih, mana korang suka..korang cilok la yer…ewahhh…setiap floor dah ada masing2 punya blog yer..aku wakil tingkat 10, Madihah wakil tingkat 11, tingkat 9 ada la kot..tp tingkat 8 sapa ek? Sharing is caring…nnt kalau ada gambo2 cun dari camera korang…roger aku yer…jgn wat tak tau plak :D


Aku dan fara...



baru sampai, wajiblah bergambo dulu :D



ini meja boss dan project aku



ini plak meja VVIP...wahhh...ko pun VVIP gak ra...kahhhhhhhh



i love deco dlm hotel nih...tak sabar nak tgk gambo2 cantek dari camera opis



inilah dia emcee utk malam tu...Mohd Halim the gonjeng with Madihah the gorjes! thumbz up kat korang berdua!


ini plak ucapan dari General Manager HR, Haji Omar



semuanya gorjes malam tuh...kalau korang nampak yg pakai baju kebaya, maka org tu la committee members....



pose sebelum acara tari menari dimulakan



amik peluang bergambo dengan org penting malam tu, Datuk Farish :D



pasangan itam merah pada malam tuh..aku dan Haris, ayah kepada 3 orang anak..kahhhhh...kebetulan tau..no plan2...




fara yg gorjes like retis termantop!



mereka2 yg super kiut miut



tak sangka mereka berdua mempunyai bakat terendam...seyes aku tak tau...derang mmg tol2 wat surprise...even aku as committee pun tak tau psl main gitar nih...kagom seh..mmg rock la korang!



siap ada penyanyi boboy and gegel naik pentas...mmg aku kagom! naik meremang bulu roma aku tgk persembahan korang yg meletop nih...cayaklah!



hat ni yg tak tahan nih...siap ada tarian & nyanyian lagu korea lagi...esok aku hapdet video plak yer! cayaklah korang...ada 4 penyanyi korea sesat malam tu, mereka adalah Halim Don, Izwan Gun, Aqram Toi dan Azmi Han....perghhhhhh!!! korea la sgt korang nih...kagom! kagom! kagom!



seramai 80 org penerima award malam tu...Tahniah yer! dpt Award plus RM lagi...



Datuk Farish memberi berpatah2 kata :D



aku & Angsi Team bergambo bersama2 Datuk Farish...aku bangga tau sbb projek aku South Angsi A memenangi Gold Award....projek lain pun best gak..derang dpt Silver Award...oooppsss jgn mare yer korang! ;p



all committee members amik peluang bergambo bersama Datuk...mula2 seyes jer...



sekali amik! sempoi!



inilah Asmanira...dialah bff aku yg bekerja kat Cawangan opis kami di Kemaman, dialah geng m.com aku....dia bertambah cun oooo!!! dah ada anak dua tp cam anak dara tuh...



miss u ira! biler kita dpt jumpa lagi?



sesi bermesra-mesraan dgn bff aku...sapa lg kalau bkn fara



ada byk lagi gambo kami berdua tp kat camera opis



salah sorang geng kami yg cun melecun cam pelakon Hong Kong, Phei Phei...amik aura beg Chanel dia :D



i love this picture! semuanya sempoi



gerek seh! (^_^)



semuanya sporting...cayaklah!



bergambo kenangan dgn my junior tempat belajar di UITM dulu...kebetulan we all bekerja satu opis...rezeki namanya tuh! makin gegar la opis kita nih :D




with Norli yg cantek dan comel...apa rahsianya? :D



with Lily yg sarat mengandung anak sulung...aura seri naik ke muka...mmg cute!



kami yg chumel :D



bergambo selagi boley



wahhh...memasing feeling!



best lepak dgn derang nih...semua sekapla



so tu jer dari aku & the gang...esok bakal bersambung...

12 ulasan:

Mudd berkata...

akakkkkkkkk.. rajinnye letak caption..kta sungguh kemalasan.. :P anyways.. thank you.. bagi cendera 'mata'.. :) love u...muah muahhhh! kta tunggu..part 2 :P

Ryn berkata...

Nak jumpa ira gak..biler laa agknya...ewahhh statement..tp memg betol, menten kamo ye ira..

Tp korang semua memg mantop...thumbs up!

nome berkata...

mudd: awak nampak sgt gorjes malam tu muddy...so pretty! bile pakai cendera 'mata' akak tu, lagi nampak awak cam org arab

tunggu part 2 yer :D

love u too sis!

nome berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

nome: amboi...sesi introduce pn ade jgk eh... tang mane yg mcm ank dara tuh???..
ryn: meh la jupe..nnti aku g sane..aku inform korang awl2 neh...bwk ank2 sekali..biar haru biru jdnye...

nome berkata...

ryn: ira maintain ryn...figure cam anak dara uuuu...ekeke...

nnt bile ada masa free, kita paksa ira dtg kl jumpa kita semua...syok gak ek? tak pun kita gi kemaman, terjah dia kat sana...menarek tak?

nome berkata...

zafisa a.k.a ira: mmg kurus la ira...maintain body camtu walaunpun anak dua...cayaklah!

sok2 kalau nak turun kl, roger je kitaorg....leh lepak sekali...mlm tu pun tak sempat nak berbual panjang...

Mrs. Simplicity berkata...

aku suka apa tau, relationship between boss dgn staff sgt2 rapat. semua nya sempoi. so nak keje pun seronok. bila informal gini lg la happening.

tu ke ira yg korg selalu tweet tuh? hehe tetiba.

korg mmg meletop la me! and congrats project team ko dpt golden award! :D

nome berkata...

alya: aku pun soker silaturahim between bosses dgn staff bawahan...baik2 belaka...senang hati aku keje sini...tak kusut kepala..walaupun keje menimbun, tp feeling nak buat keje tu rilek jer..tak sampai tahap stress melampau..alhamdulilah sgt2...

itulah ira yg korang selalu tweet..comel kan?

tak sangka projek aku kekal dpt gold selama 6thn turut2...boleh mintak gaji dan bonus lebey nih? ekeke...

Mummy NA berkata...

terbaikkk

nome berkata...

k.noor: mmg terbaek! ko pun nampak sgt gorjes malam tuh :D

Tanpa Nama berkata...

nome:amboi..puji melambung..meh2 dtg sini..ira belanja mkn satar, otak2 ngan keropok lekor..last dtg sini 2005 kannn... insyaAllah..lps raya ni dtg KL lg..penat g sana 2hari bertapa kat sogo tak hilang lg sakit lutut...
company kite mmg best kan mie..

alya: ..ni laira yg duk tweet ngan ryn aieza.. by the way, aku hari2 duk ngadap blog ko..(silent reader je).. so in luv with nia & adel..ank2 hang, sebaya je ngan ank aku..cume beza bulan lahir je....