Selasa, 12 Julai 2011

Sejarah Perkahwinan Aku Belah Mertua

Malam tadi astro citer tak best L

So bile dah citer tak best, aku apa lagi…selongkar la DVD2 mana yg patut utk ditonton…wajib tontonan umum (U)

Baik punya selongkar…boleh plak terjumpa DVD perkahwinan aku belah mertua…cian aku kan, kawen belah suami non ado gambo-bergambo…yang ada cuma video semata

Aku rasa apak mertua aku terlupa nak upah org fotografi kot L

Xpelah, benda pun dah lama berlalu...cuma ralat la jugak sbb takde kenangan bergambo

Harapkan dvd, tp dvd pun dah hampir expired...huwaaaaaa (tersekat2 tahap melampau yer) maka bile tayangan dvd berjalan, aku pun snap guna camera...cian tol aku L (sila abaikan gegaran camera yg blur sbb dvd pun blur...kahhhh)

So mlm td, kami laki bini mengimbau our sweet memories bersanding bersama2 dgn our bro and sis ipar :D (sanding serentak)

Tak sangka kami dah berkenalan, bercinta dan berkahwin…kejap tol masa berlalu..tak lama lagi aku dah nak bermenantu...ke situ plak!

Nota sipi: juz nak gitau awal2…aku mmg ‘free hair’, jgn salah sangka yer…aku pakai tudung di atas permintaan mak mertua supaya nampak sama rata sbb akak iparku bertudung… doakan aku ye kwn2 (^_^)

abah di antara org paling sibuk aritu, almaklumlah byk kwn2 polis beliau yg hadir



mak mertua aku pun sibuk sesangat...sbb byk kwn2 sepital beliau dtg



mmg best kawen dgn anak polis nih, from start kenduri until the end...mmg 300% polis yg buat termasuklah kadet polis sekolah...superb! apak dan mertua aku mmg cuci tangan :D



kugiran ni pun ditaja sepenuhnya oleh polis



yg ujung sinun tu aku la yer....aku pakai color gold...eh aku ke tu? cam x caya plak...cecewahhh!



kami bersanding di dewan MBSA Seksyen 18 shah alam jer...no hotel2..bersanding adalah mengikut budget....keh keh keh



berdoa agar perkahwinan kami berkekalan bahagia hingga kiamat :D



time ni aku dah sebulan jd isteri org yer...aku nikah dulu baru akak ipar...dah sebulan jd bini org, then sanding lagi...kekok aku...berat? benci nak citer...tp takut korang tertanya2...berat time tu adalah lebey kurang 55kg....skrg? lalalalalala :D



aku dok kat pelamin mmg tak reti dok diam, asik tersengih2...asik berborak...almaklumlah dah sebulan jd bini org...kahhhhhhhh



apak aku dah cam YB plak




ciuman kasih sayang to my mum :D



our wedding cake



masa utk potong cake


selamat pengantin baru utk kami berempat



sweet memories...berangan jap :D



bergegar plak...aku dan mak



bergambar berjemaah dgn family


4 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

alahai sweet nye ko. at least ko ada dvd, aku ada gambar semata. tak pe me, ni dah ada bukti. so insyaAllah takkan terhapus. moga korang be2 kekal bahagia hingga akhir hayat. amin...

Ryn berkata...

ada gak videografi..

simpan laa video tuh di tempat yg selamat supaya anak2 leh tonton nanti..

nome berkata...

alya: tol beb...janji ada kenangan ek...x kira lah video or gambo...aku dah siap buat salinan video kat cd lain, but still gegar and blur jugak :(

aku tempek kat blog, sbg back up...leh gak korek kat blog kalau video kat umah ilang...

aku pun sentiasa mendoakan semoga perkahwinan aku, kamoo dan kwn2 kita berkekalan bahagia hingga kiamat...amin :D

thanks beb (^_^)

nome berkata...

ryn: di tempat yg selamat? errm...dimanakah itu...takut sok2 aku nak pindah umah...lupa plak tmpt mana aku simpan...haru aku :D

dont worry beb, aku dah buat salinan video lagi 2 cd...tp jgn haraplah cantek gambonya..still sama cam video asal...keh keh keh...