Jumaat, 1 Julai 2011

TIKET TRANSFOMERS DI TGN KAMI :D

TRANSFORMERS "DARK OF THE MOON"...here we come! yeeehaaa!!! bersungguh aku laki bini menyimpang ke Cineleisure lepas balik keje semalam semata2 nak tgk filem ni masa wiken sok...dpt gak kami 2 tiket hari Sabtu kul 3ptg...leesya pun tak ketinggalan follow...wahhhh..teruja sungguh kami! tak sabar la pulok!

ala bagilah aku peluang nak meriak sket...sbb aku mmg dah lama nanti-nantikan citer transformers nih...keh keh keh...aku tau ramai yang dah tgk citer nih...sure best meletops kan? ke aku sorang je yg rasa best? kahhhhhhh...apa2pun mmg layan la movie nih :D

6 ulasan:

Mummy NA berkata...

hik3 ...aku g malam ni ...besh3 ..jangan mayah...

Ryn berkata...

pd aku best la cite tu...part lawan2 best..aku suka tgk 'autobots tranform'..

ayien78 berkata...

jeles...jeles... mencik....mencik... tadi nk book dah taklehhh uwwwaaaaaaa

nome berkata...

noor soadah: ewahhh seronoklah ko yer dpt tgk mlm nih...tp jgn citer kat aku...tgu aku nak tgk esok...

nome berkata...

ryn: oh ye ke beb? ni yg tak sabar nak tgk nih....

nome berkata...

ayien: apa kata ko walk in terus? sure ada lagi tuh...bile book online, seat mmg limited...trylah beb...