Khamis, 7 Julai 2011

Subway Of The Day

Subway of the day utk arini adalah Grilled Chicken...sedap tuh! so awal2 aku dah roger geng2 opis lunch subway jer arini..hanya RM7.95nett termasuk tax...mmg terangkat! isi ayam tebal lak tu! jom kawan2 mkn subway arini!

meh kita skodeng camne ghupe subway of the day arini :D



blur la pulok...amik gambo pakai enpon jer



both of us yg suka sgt dgn Grilled Chicken nih



Farra pun suka gak



bismillah...jemput makan yer...kalau ada yg terliur, cepat2 singgah beli kat Subway tau



sumbat selagi boleh...sedap yo!

4 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

ok, balik kang singgah giant beli subway grilled chicken! :D

nome berkata...

alya: ok..balik kang aku pun nak singgah subang airport beli subway grilled chicken...beli utk org umah plak :D

Ryn berkata...

kenapa subway ko ada tax eh?
ni kang ada yg balik ber'subway' nih...

nome berkata...

ryn: tak silap aku dah ada tax...harga subway of the day RM7.60 sahaja...tadi aku bayar RM7.95...mgkn sbb income subway dah lebey 100K kot...sbb tu dah dikenakan tax...ontah...kahhhhhh

dekat dah tu ryn, subway Citta dgn umah ko...so apa kata...aku gak yg kena singgah subang airport beli subway..tu je yg paling dekat...