Isnin, 25 Julai 2011

Berposing Sebelum Ke Malam Anugerah

Gedik santai dlm kereta mmg satu keje yg sgt baik untuk kesehatan…selain menghilangkan sawan dan stress akibat jem melampau di jalanraya, ia juga berfungsi untuk menenangkan diri akibat terlewat melampau ke malam anugerah (^_^)

Antara aksi gedik santai aku dan farra di dalam kereta…lama jugak la terperap dlm keta...lebey kurang 1 jam gitu...hok aloh...kejung kami dibuatnya

Layankan je la gambo2 kami yg tak seberapa nih....

berperang dgn camera dlm keta (^_^)



fara dengan cameranya jugak...memasing sibuk bergambo...org sebelah2 tgk je aksi kami yg terlebey tuh...



both of us yg dah bersiap nak melangkah ke Malam Award...sib baik tak nampak rupe dlm keta tuh...mmg bersepah habis...semua pakai campak jer...



pengsan en somi masing2 tgk gelagat bini2 derang yg terlebey gedik santai nih :D

6 ulasan:

A.I berkata...

cantek melampau kau kene tepek mekap ngan si amy...! kagom...kagom ^_____^

Tanpa Nama berkata...

merah mak long la ko ni nome....farra macam pelakon norseha tu....

memang cantik mekap amy tu...menyerlah korang malam tu kan

Ryn berkata...

super gorjes!

berbaloi2 muka korang dimekap oleh amy.

nome berkata...

k.ai: wahhh...kembang idong aku bile mak andam femes cam ko puji aku...ewahhh...tp mmg magik sungguh la tgn amy nih...seyes aku soker...

nome berkata...

pulutcoco: tu la psl..merah mulut aku...tp mmg pandai la si amy tu make up...apa lagi beb, sila guna khidmat dia kalau ko nak ke function2 nnt...

nome berkata...

ryn: thanks beb! amy mmg gorjes..kalau ko tgk dia live...cantek tau orgnya...