Selasa, 5 Julai 2011

Bekal Aku Tiap2 Hari

beginilah aku tiap2 hari, kalau aku tak posa...aku bawak bekal dari rumah...selalunya bekal ni aku mkn utk breakfast...so bile breakfast dah kenyang, lunch aku tak mkn sgt la...tp selalunya mkn gak...kahhhhhhhhhh....

baru2 ni kat facebook, tgh femes pasal kes budak keje KFC calit ayam kat tapak kasut sebelum ayam tu digoreng, ngeri seh! seyes aku ckp...tekak aku loya tgk video tuh...sungguh tidak sopan! kot ye pun nak pedajalkan org, agak2 la...tak baik cenggitu! aku rasa bukan setakat fast food KFC je buat camtu, ntah2 yg lain pun sama...cuma mereka belom kantoi....haih! biar Allah je yg membalas segala perbuatan mereka yg suka buat camtu...


inilah bekalan yg tiap2 hari aku bawak kecuali hari aku berpuasa :D



arini aku bawak kue tiow goreng with telur mata gajah...bapak besar telor tuh...kahhh...tidak lupa cili api berkoyan2...aku mmg penggemar cili api kampung no 1...tak reti nak mkn sket2...aku sekali sudu adalah dlm 3-4 potong cili....barulah meletops dan melecet tekak...keh keh keh

8 ulasan:

Ryn berkata...

fuyooo..mata gajah tuh...

Mrs. Simplicity berkata...

mata gajah?? ko tebar jd besar ke mmg telur tu bersaiz besar me. cili potong wajib makan dgn semua dish. i like too :D

nome berkata...

ryn: besar kan telur tuh? ekeke...

nome berkata...

alya: telur tu telur biasa je alya....aku rasa tertebar jadi luas atas kuali kot...kahhhhhh...ekeke...

i know u like pedas too...mmg sehati berdansa la...

A.I berkata...

berair lak tekak aku tgk bekal kau ni nome. ngan cili api mantop tu bagai. ish ish ish...

rajin kau masak pepagi buta ;P

nome berkata...

k.ai: lahai kak...kue teow tu masak goreng campak2 jer...taklah sedap sgt...biasa2 jer...

masak tgk mood kak, kalau bangun awal, aku la yg masak...tp kalau terlajak bgn, bibik aku yg masakkan :)

Tanpa Nama berkata...

cili padi tu kalau bole kurang2kan ya cik adik syg...bahaya..

nome berkata...

Tanpa Nama: ok sis...thanks for your advise :D

nota sipi: boleh saya tau sapa nih...