Isnin, 4 Julai 2011

IKAN BAKAR MARVELLES!

kejadian berlaku ari jumaat malam, sejurus lepas balik keje..tekak tingin sgt nak mkn ikan bakar...lagi2 ikan talapia..

alhamdulillah en somi perkenankan hajat di hati, malam tu jugak kami gi terjah restoran ikan bakar KMU yg dekat je dengan umah...ikan bakar KMU ni adalah cawangan ikan bakar Umbai yg femes kat Melaka nun...landmark nak gi restoran nih, adalah berdekatan dgn KFC Subang 2...terletak di tepi jalan jer...kalau nampak banyak lampu lip lap2 tuh, itulah restorannya...jom tgk konsep restoran nih...pasti anda teruja dan puas hati...

mengikut tekak saya, saya rasa sgt sedap hingga ke siku...meaning rasa ikan bakar tu mmg exactly macam ikan bakar kat Umbai tuh....tu ikut tekak aku la yer...kang kata tasteless la! apa la! so aku bgtau awal2...keh keh keh


ikan bakar KMU, Subang 2...sebelah dgn KFC



konsep open dan byk gerai selain ikan bakar yg ada kat situ



air laici bandung aku punye, dan air oren en somi punya, teh o panas adalah kepunyaan kedutaan Indonesia...kahhhhhhhhhhh



tgk mata aku yg membulat tuh? maknanya air laici bandung tu sgt sedap



kat umah leesya dah mkn abis, so kami umpan leesya tgk tv kat internet



aku amik ikan talapia bakar...besar gak...tinggal ni je yg last...awal2 lagi dah byk yg abis....lobster pun ada gak tau...



tak pandang kiri kanan dah



bile dah tak pandang kiri kanan, cepat je la abis...aku amik 2 set char kue tiow sekali...sedap yo!



both of them, leesya maintain dgn tv nya...



ikan bakar umbai...org tak yah ckplah...penuh memanjang...sampai kena tgu meja kosong



western food pun ada...kambing, lembu dan ayam disediakan



yg mana nak diet kononnya, boleh la beli kat gerai tahu bakar...



steamboat pun ada gak :D



sup2 utara pun ada gak...sempoi!



eh2 satay pun ada gak



inilah pengunjung tetap restoran nih...cik meow!

2 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

JJCM bersama puan nome aku sgt suka! terliur tgk ikan bakar yg terbentang luas tuh beb!

nome berkata...

alya: mmg sedap di mata dan sedap di tekak alya...now rasa nak mkn lagi...ekeke...