Selasa, 12 Julai 2011

LEPAS DOYAN, KITA MKN BOTAN PLAK

Lepas makan doyan, mmg ELOK sgt mkn rambutan…mmg itulah buah-buahan yg boleh membuatkan ko sakit perot cam dah happen kat aku skrg

Sakit weeiiiii!!! Berangin2 jer perot aku...senak cam kematu dah L

Dah lama tak pekena doyan dgn rambutan, sekali lepas gian bleh buat perot ko meragam...seyes boleh buat ko terduduk (-_-)


en somi tgh menikmati pemandangan pokok rambutan sebenarnya sbb dia mmg peminat tegar buah rambutan :D



sebelum menggalah pose la dulu yer



pokok rambutan ni byk kerengga oooo....jenoh la buang kerengga tu semua...abis birat badan kena geget :(




leh tahan tinggi pokok rambutan nih




sapa kata org dok poskod bandar x leh kait buah? tp sebenarnya payah gak...kahhhhhh...nampak senang tp rumit ooo



sib baik dlm gambo ni tak nampak peloh en somi yg mencurah2 tuh....



settle!



jom kita kumpulkan dlm kotak...ni sebenarnya dah round keempat kot...setiap kali nak kumpul bawak balik, mesti licin..then kait balik...bile kumpul licin lagi..kait lah lagi..camtulah seterusnya...ni aku kumpul utk bagi kat mother in law di shah alam...wahhhhh...baiknya menantu...doyan dpt lah 2 biji bg kat derang...sbb time nak balik tu tak byk doyan gugur...bolehlah dari takde lgsg kan :D



tgh dok leka2 kait buah rambutan, leh plak makhluk biawak ni bergayut kat pokok...aku apa lagi, bukak silat gayung kat situ da...TERANJAT BOBOI!!!



eeeuuuwwwww!!!! geli den!!! APA PUN TAK BOLEY!!!

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

durian aku tak makan....bg duit rm1000 pun belum tentu aku nak try makan...

tapi rambutan aku makan laa....
bila nak bawak mai sini?makan ramai 2?

Ryn berkata...

botan is my favourite kalo berbanding doyan..

nome berkata...

pulutcoco: oh yer ker? ada chance la aku betting duit 1 juta kat ko suh mkn doyan...kahhhhhh..

tu la beb, insyAllah kalau aku balik lg dis wiken aku bawak ke opis...okeh? :D

nome berkata...

ryn: oh ye ke beb? ko soka botan dari doyan ek...moh balik umah mak aku :D

Mudd berkata...

wah..dah lama tak makan rambutan.. akak, durian kta tak makan.tempoyak.. kta makan :)
c

nome berkata...

mudd: nnt kalau akak balik kg dis week, akak bekalkan ko rambutan koyan2 ek :D

pelik gak ko ni dek non...doyan ko x mkn..tp tempoyak ko sebat? errmm....tempoyak ko nak tak? tp opis kita allow tak bwk tempoyak nih? kang aku kena warning letter plak...ko tanya ABG OM kita tuh..kalau leh, aku bawakkan utk ko

Mrs. Simplicity berkata...

heheh aku mcm pulut coco tak makan botan. doyan pun idak. gila la aku ni. rugi dari dpt merasa nikmat kan? hhuhu.. gigih en faizal menggalah. mmg tgh musim buah2an eh?

Tanpa Nama berkata...

allayni :rambutan aku makan laa...aku org malaysia.doyan je tak makan.

tak makan rambutan ni,org mana sebenarnya?maldives ke?

nome berkata...

alya: ha ah lupa plak aku...xpe beb, janji ko mkn buah-buahan..

aku plak kureng mkn botan, lebey kepada doyan...sbb tu tembun setaman :D

faizal berlatih jd org kg tuh, sbb tu gigih menggalah...bile dia dah kawen dgn aku, barulah dia dpt merasa nikmat berdusun2 nih...

nome berkata...

pulut coco: maldives? weeiii international ko yer...sampai citarasa maldives ko tau nih...dasat ko weiii!!! :D

x kisah la mana2...janji buah...semua buah sedap :D