Rabu, 6 Julai 2011

Mak Dan Abah Mertua Belanja Pizza Hut

Mana boleh tahan, kalau keluarkan entry Wordless Wednesday jer...aku mesti nak cerita gak...kalau sehari aku tak merepek meraban...mmg rasa tak complete idop aku sehari...kahhhhhhhhhhhh...tak penah2 aku hapdet sekali 4 entry dlm sehari...mmg sejarah sungguh la arini :D

ni entry pasal makan2 lagi..haih! asik makan jer aku ni yer..ekeke...kali ni Mak dan Abah mertua aku belanja kami anak banak makan pizza hut...ekeke...

nak dijadikan citer, mak dan abah mertua aku baru balik dari Kedah menaiki ketapi...mereka mintak tolong kami menjemput di KL Sentral...selepas tu, abah ajak makan...so aku pun on je la...cian derang, dah kul 4ptg..baru dpt mkn lunch...tak pikir panjang, kami serbu pizza hut kat Tesco Shah Alam jer...


on the way ke KL Sentral, leesya yang dah kenyang mkn nasi, lepas tuh minum susu plak sebelum tdo



bile susu abis, mata pun terpejam lena...lena-selenanya sampai dia tak sedar pun mak tok dan tok abahnya dlm kereta



sambung tdo lagi kat pizza hut :D



mmg first class la layanan mak dan abah mertua aku...sorang dok tuang air, sorang dok amik salad...apa punya menantu da....hallooo!! jgn salah anggap yer...aku dok pangku aleesya la...keh keh keh



mak mertua aku yg sememangnya suka salad...kalau boleh ari2 nak salad..mama mmg jaga makan



kejap je licin tau....sbb masing2 lapo...



we all amik one set utk 4 org makan



en somi tak yah ckp la...dia mmg peminat tegar pizza...kalau boleh hari2 nak telan pizza...tak kira la siang ker malam ker...



penat belum ilang lagi tuh...dari kul 8 pagi sampai la kul 3ptg dok dlm train....

8 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

sama lak taste aku dgn faizal. statement ko sama mcm wan. hari2 mama nak makan pizza. :D

nome berkata...

alya: aku rasa kebanyakan lelaki camtu kot..suka mkn pizza :D

Ryn berkata...

laki den tak suka pizza....huhuhuhu..

Mrs. Simplicity berkata...

wan pun tak suka pizza. :(

nome berkata...

ryn: oh yer ke beb? yus2 tak suka pizza...syukur sgt2....suka aku tau....sbb faizal ni ari2 nak pizza...kalau sekali sekala takpe la jugak...ni ari2...mau juling dibuatnya...kahhhhhhhh

nome berkata...

alya: ekeke...pttlah masa besday nia yg lalu...wan mkn pizza biasa2 jer...aku pasan tau :D

Liza Hashim berkata...

uit.. ko ni dok mana noormy.. amik mertua kat kl sentral dtg makan pizza kt setia alam. jauh tu.. dtg setia alam dh byk kali, bila nk bertandang ke rumah aku di bukit raja tu.. sekangkang kera jer dari tesco tu..

nome berkata...

liza: aku dok subang bestari kat atas sket dari subang airport...amik mertua kat kl sentral terus gi tesco shah alam...bukan kat setia alam nun...ekeke...

umah ko kat celah2 situ ek? oklah tu..dekat jer...boleh la aku dtg beraya nnt :D