Isnin, 25 Julai 2011

Menjelang Malam Anugerah

Wahhhh…tajuk bukan main yer…walhal idaklah gempak cam Anugerah Industri Muzik (AIM) tuh…

Seronok bukan kepalang, sbb Amy Ameera sudi contengkan muka kami bertiga utk majlis dinner nih…lega sgt2...

Thanks amy…u mmg superb! Tgn u mmg magik…berbakat! Kelas! terima kasih sgt2...

Aku dah lama follow make up amy nih...since dari dia mula2 babitkan diri dlm bidang makeup2 nih...dah 2 thn lamanya...baru ni aku berkesempatan menggunakan khidmat makeup beliau yg kelas tuh :D

Tak silap aku amy ni pun kenal kak Ai...sapa lagi..kalau bukan mak andam Cinta Aliah...make up kak ai pun kelas :D

Malas nak citer panjang...tgk je la gambo2 kami sebelum melangkah ke karpet merah di hotel Westin

Nota sipi: Amy, harap u tak serik layan karenah i yg gila2 tu yer...


aku yg mula2 sekali kena makeup dgn Amy...time ni lom pakai lipstik merah menyala lagi :D



jarang aku makeup tebal cenggini...selalu aku make up tak penah pakai foundation...



feeling jadi retis jap (^_^)



ooohhh i loikeeee it very much!



gambo berdua dgn fara...dlm bilik persalinan umah noor soadah...



cam nak buat persembahan tarian kat Istana Budaya kekdahnya...kahhhhh :D



disebabkan rambutku nipis, maka amy menggulung rambut aku...



inilah mak2 dara yg feeling diva



both of us sgt2 berterima kasih to Amy...semoga u akan jadi make up artis yg femes suatu hari nanti...amin



get ready to melangkah ke red carpet...aku sarung kebaya merah itam...beli di butik SACC, shah alam...my peberet butik :D




sementara menunggu yg lain2 bersiap, aku pose le byk2 ;p



with my komathi...dia sgt cantek mlm tu...muka berseri2...seri mengandung namanya



hasil make up Amy for me and my fren...love it!



aksesori bunga tu last minute beli kat Diva Pavillion



bergambo sebelum melangkah ke Westin hotel...hasil make up utk kami bertiga...we love it!




gambo kenangan dgn amy harus ada...i suka u sbb u sempoi! seronok dpt berborak dgn u...hope u tak serik make up kan kami yang super becok nih....


nota sipi: selepas ni adalah entry Malam Anugerah di Westin Hotel...tunggguuu!!! :D

16 ulasan:

Ryn berkata...

GORJES!

Mereka2 juga GORJES!!

farra berkata...

transformers habesss!!! hehe penari kebudayaan mana ni mie?

Tanpa Nama berkata...

WOWWWWWWW

nome berkata...

ryn: gorjes kah? terus kembang idong ku...thanks beb :D

nome berkata...

farra: transformers? kahhhhhhhh....u look gorjes gonjeng la farra...

penari kebudayaan mana ek? ada ke org nak amik kita menari nih? mau runtuh pentas tu kang...kahhhhhhhh

nome berkata...

pulutcoco: Waweeeeeeee!!! (^_^)

Mrs. Simplicity berkata...

gorjes gila!!! sure ko curi limeligth orang dimalam award itu. bila mengenakan kebaya hitam merah dgn bunga disisip dirambut. ewah!

nome berkata...

alya: ekeke...derang suruh aku jaga pentas, tu yg sibuk nak berbunga bagai...ekeke...semua org cantek2 mlm tu alya...so tumpuan bukan pada aku sorang...semua org jadi tumpuan...

Mudd berkata...

fuhhhhhhhhhhhhhhhh.....kelesss kak!!

nome berkata...

mudd: ko pun kelas dik...lain tol muka ko malam tu...mmg glam diva abis...i loikeeee it!

AmY-AdLi berkata...

woahh.. gamba 1st mmg hawtttt giler !!

nome berkata...

amy: sbb u yang hawtttt kan i...thanks beb! :D

A.I berkata...

mekap si amy mmg kelezzz! aku pon suka tgk hasil kerja dia. cantik kau nome! =)

nome berkata...

k.ai: kan? kan? aku pun soker hasil air tgn dia nih...ala, ko pun apa kurangnya...makeup ko pun kelas...xpe2...next time giliran ko lak

Nora berkata...

dasyat la nomy nampak cam mak dara lagi slim gitu .... nanti ajar make up kat akak tau

nome berkata...

juli: aku hengat sapa la si juli nih...naik juling aku memikirkannya...sekali ko ye kak ayu...ok aku no hal...meh aku ajar ko makeup..kat ne? kat surau ker? ekeke...