Sabtu, 29 Ogos 2009

Bile dah kepenatan

lepas je balik dari byr2 utang dan beli barang...elok je sampai umah...dua2 banak terus tergolek dpn tv...cian...penat yer...yg ayahnyer of kos la sbb posa..tp si anak pun sama gak..mengalahkan org posa...kahhhhhhhhhhhh...so masa derang tengah terbongkang nih, eloklah aku hapdet belog jap...jap2 lg aku dah nak masak dah...wahhhh...lama tol aku x masak...kekok dah tgn aku nih...

cadang ptg nnt aku nak masak udang goreng kunyit tp ni bukan udang biasa tau...ni udang kertas..aku beli smlm kat pasar...pastu nak masak gulai lemak cili api ayam dan sayur kailan ikan masin...tu ajer la..pastu singgah PARAM beli kuih sket dan air...

kat bawah ni aksi dua banak terbongkang lepas kuar td..ekeke..




tonggeng leesya jgn x tonggeng..kahhhhhhh

7 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

amboi, anak dara hang tido, mcm anak dara den. waa.. sedap menu ko tuh. aku namanya dok umah seharina tp tak masak pun. apsl tah rasa lemah je badan smpi gigil2 bila nak time buka tuh. so beli kat bazar je la. hehe..

AieZa berkata...

haha menonggeng leesya tido.. hana tido tgn ke atas.. mcm menang piala je kekdahnye.. sonok ye dh blk umah sendirii.. boring la mak pak ko.. windu ngan cucu ladiorg pasnihh.. silap2 diorg lak dtg duk umah subang ko.. hahaha..

nome berkata...

alya: kahhhh..gaya ank ko tdo sama cam leesya ek..ekeke..suka tol nonggeng2...ntah2 kita kecik dulu pun tdo gaya camtu kot...

ko tu kan tgh peknen, haruslah gegel2 nak tgu waktu berbuka..lapo tuh sehari x mkn minum...beli je kat bazar, senang citer...mcm2 ada kat param...

aiza: hana tdo ala2 menang award gitew...aku mmg syok la balik umah sendiri..mmg bln dpn pun dah start nak dok sendiri..haruslah mak apak aku windu kat cucu dia sbb cucu pertama kan...kalau derang nak tdo umah aku, lg syok..meriah umah aku sekangkang semut nih...ekeke...

Ummi Nuhlan berkata...

hahahah..lawak la alesya tidoq..penat sgt la tu..

re:kak mie...dah byk org meniaga murtabak.,.tapi suma xkena ngan tekak imah n terutama en rizal tu..hihiih...
kak mie ni..siap nak bagi planet tu,....kahhhhhhh..kalo bagi duit ok la gak.heeheheh..
rajin xrajin sgt kak mie... layanzz kan aje..ihih

shah-ila-ain berkata...

weihh mie...pokok kelapa leesya dah ade 2 btg ehh....aku baru jerr nak tnm kat ain...haha

besau dah leesya ehh..

nome berkata...

imah: mmg top la imah..leh jd chef..murtabak very the malatop..buat tekak akak cair jer skrg...haruslah rembat murtabak sat lg kat PARAM...tp x sumer ada yg sedap...tol ckp imah..

mel: rambut leesya udah panjang skrg nih...dan aku lak spesis rimas kalau rambut budak2 tak bertocang...jd haruslah aku semai pokok kelapa 2 btg...ekeke...sib baik leesya ni jenis rela hati je bile aku tocangkan rambut dia..

Ryn berkata...

amboi anak dara ko tido...very da marveles...