Khamis, 27 Ogos 2009

Main nyorok2 plak

asben aku balik lewat mlm td sbb ada meeting..cian dia, bukak posa tepi jalan dlm ujan lak tu..dah la bawak moto ajer..sampai umah dah kuyup dah..huhuhu..cian sgt2..semata2 nak cari rezeki...terpaksa berkorban...syg sgt2 kat asben aku ni...
sampai umah, dah bersihkan diri terus jamah nasi...pastu layan karenah leesya plak..dahlah penat balik lewat, layan plak karenah anak yg sedang membesar...asben plak mmg jenis suka melayan...lg la leesya suker...smlm derang main nyorok2 dlm bilik...kuat giler si leesya gelak bile si ayah tertonggeng2 cari anak...kahhhhhhhh...leesya pun sama, pandai tol cari port nak nyorok...aku jd paparazzi ajer...tangkap gambar candid derang...

korang nampak tak leesya nyorok belakang sidai telekung tuh....ekeke...

tertonggeng2 laki aku cari anak dia...kahhhhhhhhh

last2 kantoi...cakkkkk

8 ulasan:

Ryn berkata...

Pandai cari port tuh..hehehehe..hilang penat asben ko mie kalo dah melayan ank...tmbh lak mood leesya pn sangat tip top kan...

shah-ila-ain berkata...

leesya dah pandai jalan sure sonok erkk mie...ain gak yg bilalah..tak sabar aku...

laki ko memang suke melayan...sonok aku tengok ank ko tuhh...hehe

nome berkata...

ryn: laju je ko jd pengomen tegar aku..kahhhhhh..i like it u..

mmg nampak la kat muka laki aku dia penat sgt redah ujan..dah lah minum air tepi jalan jer...lapo lg penat lg...pastu balik umah layan karenah anak..tp sib baik asben aku x merungut..mmg sporting giler layan leesya...

mel: x lama lg ain berjalan la tu...ko cuba ajar dia bertatih..xpun beli permainan yg leh support dia berjalan..leesya dulu pun cepat berjalan sbb selalu guna permainan yg aku beli tuk support dia berjalan..pas main benda alah tu, dia rajin bertatih..ko cubalah...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

wakakakka
pandai betol laki ko men nyorok2 eh..hehehe

wei ko tau tak sbnarnya dulu aku nak bg nama anak aku aleesha tp tp laki aku takmo..sbb nama bos dia yang garang nak mamposs

ai berkata...

sama la ngan laki aku...sian tau :( cm harini dia kene hantar ayam ikan kat pengkalan hulu, perak nu..kompom kene bukak pose kat tepi jln punye! huhuhu

fazilzura berkata...

heheh cute kan ..
kite balik penat2 , pehtu layan kerenah dia leh ilang penat

nome berkata...

tinie: ko ni pun..lawak la..ko x nak boh nama aleesya sbb nama boss laki ko garang ek..ko takut kenan kat anak ko ek? kahhhhh...

k.ai: huhuhu..sadisnyer..cian ko kak bukak posa ngan dak elly jer..dah la anak ko yg lain kat kg nun..hope abg kaman sempat antar ayam ikan tu cecepat..dptlah ko bukak posa together2...

zura:mmg tol pun zura..kalau ko penat kat opis or sawan kat jem..balik je umah layan anak..terus je ilang penat dan sawan tuh...syok layan karenah anak nih..

AieZa berkata...

main nyuruks2.. pandaiii leesya..hehe