Selasa, 25 Ogos 2009

award dari ryn

harus ku tempek award pemberian kasihryn (ryn) kat aku...ni pun pes time dpt nih memandangkan aku baru je menceburi bidang belog nih..sgt jakun k..sila gelakkkkkk...






1. letakkan logo award ini ke blog anda.
DONE.


2. anugerahkan award ini kepada 10 blog yang anda anggap paling berinspirasi dan sangat mesra...



-fazilzura-


-ayuzack-


-aizahkaman-


-imah-


-sevemezero-


-ziebrunei-


-aja-


-naszif-


-tinie-


-alyyani-


P/S : Sesapa dah amik award ignore je laa
.
3. menyatakan penghargaan ini melalui 'backlink' dengan blog yang anda anggap paling memberikan inspirasi dan mesra dari blog anda.


DONE.



4. informasikan penerima award mengenai award yang mereka terima dengan menyatakan komen di blog mereka.
DONE



5. berbagi cinta & sayang untuk penghargaan ini kepada pemberi anugerah ini..



apa lagi yg aku bleh ucapkan selain terima kasih coz ryn sudi bg award yg kiut miut ni kat aku..semoga persahabatan aku ngan ryn ni akan kekal sampai kiamat

5 ulasan:

Ummi Nuhlan berkata...

kak mie...nak resepi yg mana satu??? gotong royong>>.huuh... xdak la..smlm imah memang xbagi sapa pon kaco imah di dapur mak mertua.. sebab imah xsuker org lain dok tgk imah masak...
ala kak mie..masak biasa jer.. rasa ape xtaw..hahahah

A.I berkata...

WAHHHHHHHHHHH...DPT JUGAK LA!! NANTI AKU KUTIP K..MEKASEH..

AILEBIU...MUAHHHH

Mrs. Simplicity berkata...

tak gelak ah me, aku dulu jakun cam ko gak. siap bagi ucapan bagai. hahaha.. excited punye pasal. aku amik ek! tq!

nome berkata...

imah: akak ni dari azali suka masakan kg, imah plak rajin masak masakan kg, tu yg jd minat nak mintak resipi..kalau bleh, sumer masakan akak nak resipi..ekeke...

k.ai: ailebiu tooo..amek jgn x amek..tempek kat belog jelitasmu itew...

alya: silakan amek award..jgn malu2..ko pun jakun cam aku gak yer...of kos la sbb pes time kan dpt award...excited giler aku...

saveme_zero berkata...

wahh..aku dpt erkk. ada gak ingat kat aku..wakakaka. TQ..nti aku kutip