Jumaat, 28 Ogos 2009

Jimba2 kat Pasar Belakang MAS

aku hengat x ramai la manusia kat belakang MAS time bulan posa nih...sekali aku terjah...ramai giler makhluk spesis aku...kahhhhhhh..yg bestnyer siap ada yg beratur beli nasi lagik...atenyer pompuan, idaklah posa sbb bendera jepun...xpe, aku paham sbb aku pun x leh posa skrg nih..tp aku segan nak beli makanan...aku juz rembat kuih sehelai kat kwn aku yg india nih...aku mamam popia ajer..cukuplah sekadar alas pewot..ekeke..sowi yer pd kwn2 aku yg posa...

pastu, aku gi la jln2 nak tgk baju tuk anak aku..kot2 ada yg cantek...last2 lain lak yg aku rembat...korang nak tau apa..sila terjah gambar di bawah...aku beli mask yg bleh basuh tuk budak2..very the cantek..sgt ramai org terjah tmpt tuh...tp disebabkan kebesaran montotku..dptlah aku menyelinap ke depan...sempat lah rembat 2 ajer...mgu dpn aku tambah koleksi lg...murah jer...selai RM2.50..aku rembat dua..so RM5 hengget ajer...

ada macam2 kasut kat sini

brooch pun ada mcm2 pattern...murah jerk..

ni plak baju budak2 jenama osh kosh and GAP...sgt cute...rege leh tahan la..

ni lak brand PUMA...tuk budak lelaki..tuk anak ryn..cantek nih...ekeke...

ni baju cap princess...cute gak..

ramai giler manusia yg minat beli mask comel2 nih...

derang tengah syok memilih..


ni je mask yg sempat aku rembat..peloh jantan kuar woo nak pilih mask nih..

x loper juga roti cedap perisa vanilla kacang ni tuk asben aku ngunyah2 di waktu malam...yahooo...mlm ni aku balik umah aku kat subang..

6 ulasan:

Ryn berkata...

Padan laa aku tersedak td...ko sebut nama aku yee...hehehehe...merah tu very i likeee ok...

mask tu guna kain cotton eh...sebb boleh basuh tu...aku pn nak laa kalo camni...aci belikan aku 3?

AieZa berkata...

wah ade eh jual mask utk budak2? kena gak try test suh anak kita pakai kn.. selama ni aku nmpk anak org pakai tp xtau kt mana nk beli.. nk kena rayau gak nih beli mask utk hana.. nnt kang aku ye2 pakai mask.. anak tak pkai.. sungguh xbest jdnyer..

nome berkata...

ryn: merah tu mmg cantek sgt..smart kalau sarungkan kat badan adam..aku pun suker gak..psl mask tu plak..mmg 100% cotton..kalau ko pandai buat, x yah beli...tp kalau ko malas, meh aku belikan..ekeke...

aiza: ada la za tuk budak2..tu yg aku rembat tuh...siap leh basuh lagik..haruslah belikan, leh jimat...mcm2 kaler lak tuh...

Jue @ atanayuiman berkata...

mak aik...!! nak juga mask tu leh..??

Mrs. Simplicity berkata...

aku tertarik dgn ropeng muka itu. nak kirim nome!

nome berkata...

jue & alya: korang suke ek mask tu? leh je nak kirim kat aku..mgkn jumaat dpn akak tu ada jual lg..nnt aku belikan...korang nak yg camne? sbb ada yg 3 elai 10hengget...dan ada yg 4 elai 10 hengget...