Khamis, 27 Ogos 2009

Mari..Mari..Mari..Lelong...Lelong!!!

gamat opis aku jap ble ada sesi jual baju tuk raya...tambah plak dtg molot kecoh cam aku nih..lg bingit opis nih...kasi gegar sket...kahhhhhhhh...

aku dpt kol dari opis mate aku...dia ckp dia jual baju raya...2 kali bayar katanyer..jd haruslah aku terjah kan sbb 2 kali bayar...kahhhhhhh...mmg cantek2 baju raya dia...ada mcm2 size...tp badan spesis aku ni haruslah pakai size L yer...huhuhu..windu tol nak pakai size S tau XS...bile la nak pakai size tu lg ek..xpe2..impian aku bile tamat je bulan posa nih...aku nak coba dpt size sblm pecah dara dulu...ekeke...hope2 dpt la..
aku ada pilih satu baju kurung fesyen cekak musang dan kat tgn dia pun bercekak jugak ala2 muslimah..rege dlm RM 185...2 kali bayar...korang rasa ok tak fesyen baju ni aku guna tuk raya sok?? apa pendapat korang?
gile banyak punyer baju dia bawak..sumer cantek2 woooo...juling mata aku...tp antara byk2 aku pilih satu ajer...
siap bawak beg indon ko...gile punyer byk pompuan ni bawak..

inilah kwn opismate aku a.k.a toke baju raya...sgt mereng cam aku gak..

aku berkenan hat ni ajer...meriah kaler baju ni tuk raya...aku lak x penah ada baju warna oren...minat kat cekat musang dan tgn dia yg bercekak tu...very sweet...



4 ulasan:

Ryn berkata...

cantek arr....ada lg tak?

nome berkata...

ada ryn..byk gak la pattern dia bawak td..sumer jenis size ada dari S sampai la XXL...very the glam...rambang mata aku..

AieZa berkata...

korang pkai la baju cantik2 eh pastu dtg la raya ke umah aku.. aku berkain batik je tahun nih..

nome berkata...

cian ko za..tema kain batik..tp untuk tidak mendatangkan apa2 kelainan...aku pun berkain batik jugak la raya ke umah ko sok..kahhhhhhhhhh....