Khamis, 13 Ogos 2009

Bile dah kepenatan

inilah rupe anak aku bile dah kepenatan...menari udah, melalak udah, menyusu udah, memakan udah, meminum pun udah, memanjat udah...terus jer lalok nak tdo...tp tdo kejap jer...janji ilang jap penat dia tuh...ini antara gambar yg aku sempat snap pakai enponku...siap tgn letak kat atas kepala lg...mgkn silau kot...




bantal yg hat biru tu, bantal busuk leesya...ada 2 bantal peluk busuk dia...kalau satu dia guna, lagi satu aku basuh...kalau tak mmg muntah darah kalau bau bantal dia...kalau bantal yg lain ilang, dia x heran...tp kalau bantal busuk biru ni ilang..alamatnyer mmg kucar kacir idup aku laki bini...haru giler...penah gak satu aritu aku sorok...dia punyer lalak cam nak roboh umah mak aku tuh...akhirnyer aku ngaku kalah gak bg bantal tu kat dia...janji dia senyap...aman idup...


2 ulasan:

Ryn berkata...

ada bantal busuk ke?
tp leesya kalo tido memg pesen gitu eh...tutup muka...

nome berkata...

lagi satu fesyen leesya tdo....tdo niarap pastu nonggek bontot tinggi2...mcm2 pangai skrg...