Selasa, 25 Ogos 2009

Aku kena langgar

tajuk n3 ni cam power jer...cam aku yg kena langgar walhal keta aku yg kena langgar pg ni masa nak gi keje...masa tu aku kat tgh jalan dari sg besi ke jln tun razak...mmg kat situ keta sumer gerak pelahan sbb jem..then ada satu keta wira belakang aku ni cam main cucuk2...elo geng, jln jem giler ko bleh plak nak main cucuk2...pls la..pastu tetiba aku pun brake biasa la tp dlm ati aku dah agak keta aku mesti kena bam ngan wira ni sbb very near sgt bumper dia ngan bontot keta aku...last2 mmg betul kena bam ngan wira nih, so aku pun terus je tekan emergency light then kuar keta sbb takut mamat ni langgar lari..mmg kuat giler dia bam keta aku...then aku sound dia "camne awk bawak keta ni, saya peratikan awk ni bawak keta mmg dekat sgt dgn bumper keta saya, cuba la bawak leklok jgn menyusahkan org"...then mamat tu cam rasa bersalah...tunduk je bile aku bebel
aku pun cek keta aku, sib baik xde cedera apa2...calar balar pun xde, kemek pun xde...cat jatuh pun xde..cuma no plat keta aku je yg retak...alhamdulillah..aku try gak bukak bonet keta...sib baik x terluka apa2...so aku ckp kat mamat tu xpelah..sbb arini aku posa, jd aku maafkan..aku warn dia jgn buat lg..dan jgn menyusahkan org lain...jaga keselamatan sket...aku malas nak celoteh panjang sbb time tu jln sesak..aku x nak susahkan org lain plak...dlm pada tu, aku sempat gak tgk no plat keta dia...WJY 568....akan ku igt sampai kiamat...

7 ulasan:

shah-ila-ain berkata...

plet kete retak tak masuk kire2 laa erkk...tapi aku dpt bayangkan betape stress nyerr ko tiap hr kat jalan raye...bole berkerut cepat muke ko nanti nie...hehe

ape pun..drive berhati2 erkk..

fazilzura berkata...

amboi ko berani nye... jgn selalu2 di wat tau darling.. nowdays, lelaki sume nye ala2 setan .. kang wat nye dia ikut ko ... pehtu jeng jeng jeng baru ko tau ..
laki aku selalu bgtau , kalau org langr , benti tgk .. if xdak apa2 terus blah .. diorg skang ni jahat2 tau .. ati binatang sume... kalau nk rompak , siap bunuh...

* aku bkn nk takut kan ko, but just be realy careful

AieZa berkata...

wahh mie.. berani ko.. sib baik kete xde apeape.. klu remuk ke calar ke mau gak tuntut ganti rugi tu.. kete mamat tuh xde apeape ke???
klu time jem nih xpela ko wat gitu.. tp kalau time jln sunyi jgn wat gitu yer..
eh ko time garang2 td ko dh makeup ke blom??? kahhhh soalan aku xleh blahh.. jgn marah.. nnt potong credit poser mu ituu..

nome berkata...

mel: nak wat camne mel, dah rezeki aku kat tgh2 kl nun..haruslah ku redah jugak walaupun dlm ati x rela...ekeke..

zura: thanks bg nasihat kat aku..aku td idak la bani sgt..tp memandangkan ari siang..pastu jln plak ramai org, haruslah ku benti tgk jap kalau2 ada yg cedera yg keta aku...yg lain2 aku x kisah..aku kisah kalau lampu pecah..mahal tu nak repair..pecah satu kena ganti sepasang tuh...

aiza: ko tau za, td aku dgn baninyer kuar keta sound mamat tuh..mmg x pikir apa dah..tp thanks nasihat aku..kalau jln sunyi or gelap..aku xkan kuar keta..mampos aku kena ragut or rogol idup2...lg satu, aku rasa mamat tu x tunduk muka bile aku marah dia sbb aku blom make up lg time tuh..mgkn dia x sggp tgk muka keliwon aku kot...kahhhhhhhhhhhhhh..

Ummi Nuhlan berkata...

mak oit..kak mie..salute arr kat kak mie..tapi take care next time.

re: kak mie...buah melaka tu jer mertua imah buat..mee kuah n mee goreng tu den yg buat...nak kata ngam tu..boleh laaaaaa..ihihihi... kadang2 berlaga angin gak..biasa la..mak kita lagi best..kahhhh

nome berkata...

terer la imah masak..mmg sedap di mata dan di tekak...biasa lah imah...mak sendiri lg best dr mertua kan...akak pun cenggitu gak...ekeke...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

berani gak ko ni eh..
wei kalau malam2 jangan sesekali ko memberanikan diri keluar and marah orang tu..kang dia buat macam2 kan..malang tak berbau FAHAM???
cececce..

taking k