Rabu, 19 Ogos 2009

Anak Ayah

gambar kat bawah ni aku snap mlm td...dua beranak melopong tengok tv...bukan citer best pun...iklan jer...tp dua2 terpegun tgk iklan tu...kahhhhhhhhhhhhhhhh

so aku capai enpon..terus snap...actually camni la aleesya selalu bile ayah dia balik dari keje...mesti cari ayah..then melekat...mmg dia ni anak ayah sungguh...sket2 ayah..ayah nak gi jamban pun nak ikut...ayah nak mandi pun nak ikut...tp bile ayah nak cium, dia lak yg malu2 kucing...ekeke...
bukan nak up ke apa..tp berbanding aku yg rock nih, asben aku mmg jenis lembut...ala2 penyanyang gitew...jenis sabar je ngan karenah leesya...kalau aku ni, pantang tgk leesya ngada2...mula la nak jegil kan mata...tp so far aku lom sampai ke tahap nak tgnkan anak atau cubit2 anak...tengking pun lom buat lg...cuma buat muka masam kalau leesya ni mengganas..tu ajer...sori tahap kejelasan gambar sgt dikesali...






4 ulasan:

Ryn berkata...

elok laa sorang rock sorang lembut...kalo 2-2 rock tak ke haru...tak ke dah jd rock band plak kan...hahahaha..

nome berkata...

kahhhhhhhhhhhh...lawak la statement ko ryn...udah jd rock band yer...jgnlah wei..dahla nak posa nih..jd nasyid band ajer la..

shah-ila-ain berkata...

samelah aku dgn ain garang, kadang sian dia kalau aku marah...tp aku peluk dia balik...dgn ayah dia pantang nmpak mesti nak ikut...

anak pompuan memang cam gitu ke errkk...??

nome berkata...

ntahlah mel...aku x sure la plak...tp aku rasa budak2 mmg suka main dgn ayah dari ibu dia...tp bile x sihat..baru mencari ibu...ngan ayah x mo plak...