Khamis, 27 Ogos 2009

Tudung AI In Da Haussss

aku sgt gumbira arini..setelah puas aku meneroka mencari tudung ala2 cik CT, akhirnyer terjumpa di KEDAI KAK AI...terus aku terjah dia...booking 3 sekaligus...aku amik warna itam, cokelat dan pink...rege bg aku sgt berpatutan...mmg syok la...
tengkiu kak ai..akhirnyer terlaksana jugak aku nak bg kat mak aku dan aku pun leh la tumpang pakai sekali...ekeke...very the glamer...kwn2 aku kat opis nih berebut2 nak jadik model tudung ko kak ai...derang siap booking lg kat aku..aku ckp skrg ni stok dah abis..kena tgu dulu stok baru..derang x sabar2 nak beli dari aku..aku ckp x leh...kalau nak gak, sehelai aku jual 50 hengget...kahhhhhh..terus derang ckp xpelah, nak tgu stok baru kak ai...tulah...nak sgt kan...ekeke...
sile tgk aksi gedik santai dr kwn2 aku yg sehotak ngan aku kat opis nih...ish korang ni..sib baik la boss2 kaki sporting...


tu nampak tu..dari sapa...




ada nama aku tertera kat plastik lg..ailebiu la...

sibuk nak peragakan tudung aku gak...kahhhh...pakailah..pakai..jgn x pulangkan kat aku udah la yer..






ni turn aku lak nak godek tudung kak ai..


10 ulasan:

ai berkata...

VA VA VA GADABOM!!!!

Memasing nk jadik model tudung aku ye? eh, tudung aku ke..tudung CT? kahhhhhhhhhh

Tuler kowang, lambat lagi. kalau tak, bleh sesama vouge ngan si nome cekci tu..

Mekaseh ye sopin kat kedai ai. ailebiu!! muahhhhhhhhhhhh

Ryn berkata...

amboi2 sampai 3 ko borong ye...tu arr aku nengok dah tudung2 di kedai-ai stok marveles gitu...

nome berkata...

k.ai: mmg mogadevas la ko punye tudung...dah glamer dah kat opis aku..ada yg nak beli 5 la, 3 la, 10 pun ada gak...kahhhhhh...untung ko kak ai..puas aku menjaja kat opis aku nih...ramai giler manusia yg berkenan...

ryn: tula ryn..aku x pikir apa dah..aku terus je rembat 3...mmg tu pun kaler yg selalu mak aku pakai..aku pun sama...ekeke...

fazilzura berkata...

amboi ko ..
posing maut lg yek..

ramai plak tukang jd model ko .. kahh

Mrs. Simplicity berkata...

uik, senang nye pakai tudung ni. teletak je aku tgk. biasa org pakai selendang ni nmpk mcm susah nak handle kan? kalau jenis ni, senang nanti nak beraya. hehehe... cun2!

nome berkata...

zura: bebudak opis ni nampak aku dpt tudung nih, tu yg derang pun pakat nak try..ramai plak model aku tuk tudung kak ai..

alya: mmg senang alya tudung nih..sarung jerk..ayu gitew..kalau selendang tu..mmg payah nak handle sbb suka tol jatuh2..

shah-ila-ain berkata...

wahhh ko nomie raye nie sakan lah erkk....memang senang pakai tinggal sarung jerrr...lawaa...

nome berkata...

aku xdelah raya sakan sgt mel..biasa2 jer..kalau aku berjaya kuruskan badan..pakai je baju dulu2..x yah beli..membazir jerk..aku beli tudung ni pun sbb mak aku yg teruja sgt nak pakai tudung camni utk raya sok...jd aku pun belilah spesel tuk mak aku..tp aku pun leh rembat pakai gak..ekeke...

AieZa berkata...

wahh korang suka eh itu tudung.. aku idakla berkenan.. cam serabut je aku tgk.. hehehe.. ke aku yg tak reti nak berfesyen fesyen..

nome berkata...

za..aku kenan sbb bg aku senang nak disarung..x yah nak berpin2...sarung ajer...aku ni kan gelojoh..sumernyer nak cepat..kahhhhhhhhh...