Rabu, 26 Ogos 2009

Leesya yg suka mengemas beg aku

bleh dikatakan setiap kali aku balik dari keje, leesya suka tol ngisai beg keje aku..dipunggahnyer semua brg2 make up dan beg duit...aku biarkan jer kalau x berselerak...kalau selerak, mula lah aku jd tarzan...tp dia ni kebal, buat dek jer kalau aku memekik kat dia..dia gelakkan aku lg adalah...sobar je lah ini budak...
aku kan selalu conteng muka dpn dia, so dari situ dia dah tau dah amik lipstik aku nak tempek kat molot dia..wah3x, sobar ye nak..kamoo tu kecik lagi..kalau dah besar pun, x yah lah conteng muka cam ibu ni..membazir nak...biarlah natural beauty ajer...ibu ni lain kes...dah to late babeh...dulu masa kecik gatal nak melawa...ekeke...skrg ni nyesal..dah cam keliwon dah...kahhhhhhhh....

antara gambar leesya yg aku snap mlm td punggah beg duit...

dia amik mykid dia dari purse aku


korek duit aku plak


buat donno je aku snap gambar dia, padahal dia pasan tau

yg ni dia dah start majuk dah sbb aku marah dia

siap tutup mata ko gara2 majuk ngan aku...lawak tol...


rupe2nyer dia tipu aku...dia main cak2 jer....suspen tol...






aku pujuk dia dok atas riba aku...monyok je muka bile nak amik gambar

15 ulasan:

AieZa berkata...

rajin nyeee update blog.. hehe..
aku xbg hana ngemas handbag aku ke wallet aku ke.. kang abis dikoyak segala resit2 yg aku pun xsure pkai lg ke dak.. hehe..

Ryn berkata...

memg rajin minah ni update belog...laju je...

rajin kemas wallet...kalo adam aku tu takleh laa..sat gi hilang segala kad...segala duit...

p/S : oh ye..luper nak bg nak tau kat ko...adam dah pandai sebut 'wit'..means duit...adoiii..bahaya nih...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

anak ko beza sehari jer dgn anak aku kan?? dah pandai jalan eh??

nasz berkata...

jaga2 la nome, ari tu inshe dok main beg nasz, ic ilang. kebetulan masa tu nak ambik ic baru, tak dpt ambik tau. terpaksa balik dulu, cari ic lama. hahaha, nasibaik jumpa, kalo tak kena denda 200++ sbb 2nd time ic ilang... huhuhuh

nome berkata...

aiza: mula2 tu aku sorok gak beg aku, tp dia tau je kat ne aku sorok..tp masa dia punggah tu, aku pandang jer..takut ada benda yg ilang nnt

ryn: aku sahut seruan ko ngan aiza jgn bg belog bersarang..tu yg aku hapdet ari2 nih...ekeke..

adam dah pandai sebut "wit" ek? abislah ko ryn..nnt time raya, selamba la dak adam mintak duit raya dari ko.."mama, adam nak wit" sweet ajer..

nasz: la ye ker? ic ilang ek..cian nas kena patah balik amik...sib baik jumpa...kalau tak, haru nas kena bayar denda..mahal gilak plak tu..200+++..terbongkang nak membayar...camni, mie nak letak handbag mie tinggi2 la..kang x psl2 ada benda ilang...huhuhu

nome berkata...

tinie: ye la lalink..anak ko ngan aku hanya beza sehari jerk..igt x dulu dlm forum, kita selalu tanya sapa banak dulu...ekeke...ko banak normal kan? aku banak ikut tingkap...huhuhu...

anak aku leesya dah start jalan umo dia 10bln..tumbuh gigi yg pertama pun umo 10 bln gak..betul2 masa kuar dari sepital dulu sbb demam panas...anak ko camne? dah berlari dah?

fazilzura berkata...

sib baik anak haku x suke pungah hand beg haku .. tp dia rajin tlg haku bukak bungkusan stok makjun yg baru tibe ... heheheheh

** jaga2 tau , kang ado plak benda2 penting yg ilang .. haruu

nome berkata...

zura: stok majun? wallah weiii...dasat la ko niaga zura...mcm2 ada...tp akil tu aku suker time dia nak azan pegang mikrofon..sejuk pewot ko mengandungkan dia...

saveme_zero berkata...

ekekekek..cute jer. kemas leesya..jgn x kemas..mama suka tu..haahhahah

nome berkata...

k.sue: mmg hobi dia suka mengemas..bukan mengemas cantek2 tau..tp memunggah...pastu ibu dia yg kena kemaskan balik...huhuhu...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

comel betol anak ko..ikut muka ko..
fatin pun dah pandai jalan, lari skit2 la..gigi 8 batang. lupa plak bila start tumbuh

nome berkata...

tinie: anak aku ikut muka aku ker? ada org ckp ikut laki aku...kahhhhhhh...lantoklah janji dari acuan yg sama...ekeke...fatin dah byk gigi rupenyer..sedap la dia mkn mcm2...

Ummi Nuhlan berkata...

wah..wah..anak dara ni... dah pandai nak make up2 ek.. kak mie.. bila nak bagi adik kat aleesya ni..hehehe

nome berkata...

imah: bg adik kat leesya? kahhhhhhhh...kalau ada rezeki bergolek..haruslah ku terima ngan hati terbuka...kalau blom sampai seru, kenalah tgu..apa2 pun akak bersyukur ada leesya skrg..hope imah pun ada rezeki nnt...amin

ai berkata...

Ha!!! Boleh la Leesya geng ngan Ely..kaki munggah beg mama..ekekekeke