Ahad, 16 Ogos 2009

Hari ni aku jadi bibik

pergghhhh...arini aku jd bibik kat umah...memandangkan mak, apak dan bibik aku pagi2 udah kuar balik ke kg semenyih sbb pakcik aku ada buat kenduri sempena nak sambut posa...cam biasa, aku kena memerap kat umah demi keselamatan dan kesihatan anak aku dari musim H1N1 skrg nih, mak aku x bagi kami gi kenduri tu sbb ramai sgt org x sihat...jd aku laki bini jadi bibik di mak aku kat serdang nih...aku la yg masak bubur, kemas sumer dan memasak...wahhh...memasak aku akhirnyer...yelah, aku ni jarang sgt masak, melainkan kalau aku balik umah aku sendiri kat subang...sbb selalunyer bibik ni yg masakkan tuk kami....

alhamdulillah, masakan yg aku masak abis gak dibedal somiku dan adik ku...aku msk simple jer...ayam masak sambal kering ngan sayur kailan goreng sos tiram...tu jerk...









3 ulasan:

Ryn berkata...

Beb, sedap tuuuuuuuuuuuuuuuu...npk very marveles jeee...bila mau masak kasik kitorang mkn plak??

AieZa berkata...

aku pn jd lapo tgk itu ayam masak sambal kering.. sangatt sedapp.. terus aku lapo nih..

nome berkata...

lahai...cian kwn2ku ini...tp aku takut la, takut korang pengsan pas mkn masakan aku..aku masak biasa jer, x pandai sgt la...lainlah cam korang...hebat2 belaka...ekeke....