Khamis, 13 Ogos 2009

aksi santai di putrajaya

n3 ni lapuk sket...adalah dlm 2 mgu lepas kot...kami laki bini bersama anak terchenta gi berpoya2 ke dataran putrajaya...sambil bawak beskal yg mak aku adiahkan tuk besday leesya...maklumlah leesya ni asik terperap je ngan bibik kat umah..so nampak la dia buhsan..jd aku sepakat bawak dia jalan2 pas kami balik dari keje...sonok gak gi sane, ramai giler manusia berkelah kat situ..siap bawak bekal bagai...ada yg main badminton, ada yg main keta kontrol, ada yg melekat kat dinding, ada yg nak start ehem2 (couple yg tengah hot bercinta)...nyampah aku...pinau mata menengok...

aku pun apa lagi..kasi posing sket2 berlatarkan keindahan malam di dataran putrajaya...la ni x dptlah nak gi sane sbb H1N1 tengah merebak...kuarantin dulu kat umah skrg nih...aku cuak 8 tol ngan virus khinzir nih...kan bagus kalau sumer org benti mkn natang tuh..aman idup...mulalah aku melalut nih...











2 ulasan:

Ryn berkata...

Cantek beskal pink dia...untie nak pinjam boleh??

nome berkata...

ala auntie...beskal leesya x best sgt berbanding moto dan lori abg adam...bile nak ajak leesya naik...