Isnin, 24 Ogos 2009

gambar menahan geram

sebahagian gambar aku dlm keta ari jumaat lepas, untuk menunjukkan aku ni menahan geram ngan jem kat kl...masa tu aku on da way nak balik umah...kat dpn pavillion...sgtlah jem...muka pun comot ajer...mmg mood sgt tidak bagus...sib baik masa tu lom poser lg...arini ntahlah...aku balik awal kul 4.30, hope time tu jln x jem...

muka tengah menahan geram


sabar lagi

jem kat simpang pavillion

dah rasa macam lakhanat


baru rasa nak senyum sbb nak sampai umah...yahooo

12 ulasan:

Ryn berkata...

camtu je ke muker ko kalo thn geram...hahahaha...apasal cun benau..

nome berkata...

kahhhhh..ke situ plak ryn...tu geram dlm ati tu ryn...

Mrs. Simplicity berkata...

me, kelakar la ko ni. dalam geram2 sempat lg bergambar tuh. heheheh... sabajela aku.. ni mesti jem sgt ni..

nome berkata...

alya...mmg jem tahap dewa masa tuh..tu yg aku dok tahan geram...sambil boring layan jem, aku snap la gambo sendirik...kahhhhhhhhh...

fazilzura berkata...

MAK AIII
dh cm rupe mak tiri aka singe dh ni ..
nk wat cmner, itu ler resam org keje tgh2 kL (yg haku dh tingalkan .. heheh)..

AieZa berkata...

naik kembang2 idung time marah si mie nihh..

ko xleh wtpe la mie.. kawasan opis ko tu mmg jem.. baru kuar parking dh jem.. mmg xleh nk wt pe..

Jue @ atanayuiman berkata...

erm.. be cool kak mie..
selamat berposer.. :-)

nome berkata...

zura: untung ko dah keje tmpt lain...lain la cam aku..dah sign mati keje kat celah kl nih..ekeke...

aiza: idung ku mmg sentiasa kembang..x kira marah ataupun idak..kahhhhhhhhhh

jue: sabar..sabar..bulan posa nih..

Ummi Nuhlan berkata...

kak mie..saborr..sabor...
tapi kalo imah kat tempat akak pon..imah hilan g saborr..
tu pasai imah dok perlis..kahhhhhh..imah xleh dok KL>.kang habis ranap..

nome berkata...

betul tu imah..better dok perlis..senang ati...aman je donia...tp nak wat camne, dah rezeki kak mie kat sini..akak redha...syukur ada rezeki..

Ms. Ayu berkata...

tu muka menahan geli hati perutku mie.. lawak la ko...

tapi mmg pon jammed kat situ, i used to work kat menara stan chart tu, tau la jem dia cenna.. naik monorel jek mie.. tapi ramai nyer umat...

nome berkata...

ayu, aku tinggal kat serdang skrg...malas pulak nak naik monorel sbb kena tukar train..pastu nak kena naik komuter...sgt penat ditambah plak org ramai skrg...cukuplah dulu masa bunting, aku naik lrt dari kelana jaya sampai klcc..14 stesen tuh...dgn sarat bunting lg...dgn org x bg seat lg...perit giler kaki tahan pewot...kejung kaki aku..