Selasa, 18 Ogos 2009

Mak dan Apak Mertua Ku

entry sblm ni aku dah tunjuk gambar parents yg banak kan aku kan....skrg ni aku nak tunjuk gambar parents in law kesayangan aku...nama apak mertua aku ni mohmed hussin, dia ni penah jd ketua polis kat bukit aman bahagian mana...aku udah loper...tp dah bersara dah...mak mertua aku ni plak sama title keje ngan mak aku sbg nes kat sepital klang nun...pun dah bersara gak...mak mertua aku ada 5 org anak...4 darinyer lelaki dan sorang pompuan...2 darinyer masih belajar lg...kecik lg nih...yg pompuan jd lecturer dan sambung study amik master rasanyer...2 darinyer aka laki ku dan abg yg sulung udah berkahwen dan masing2 ada anak pompuan...kiranyer mak dan apak mertua aku ada 2 org cucu perempuan...

ni aku nak tunjuk gambar raya tawun lepas kat umah mak dan apak mertua ku...tp abg sulung dan adik perempuan tidak ada sbb raya kat kawasan lain...



3 ulasan:

Ryn berkata...

One Happy Family...

AieZa berkata...

peluk mak mertua ehh mie.. aku xpernah mik gambo peluk2 camtu ngan mak mertua aku.. akekeke..

raya haji nanti lah aku wat..

nome berkata...

kahhhhhhhhhhh...aiza...ko memanggggg....kahhhhhhh...peluk erat mak mertua ko sokkkkk...