Jumaat, 21 Ogos 2009

Party kat Opis

smlm ptg time aku tgh syok pot pet2 kat opis aku ni, tetiba ada annoucement nak buat party kat opis sempena besday bebudak opis yg jatuh bulan 8...kami pun beramai2 la memeriahkan party kat pantry..pewot pun kebulur sbb kat luar hujan renyai2...makanan xde la byk sgt...derang ni saje suka2...buat kecoh until balik...makanan yg ada bihun goreng ngan kek dari SR (Secret Recipe)...aku lak skrg ni dlm proses nak diet..so idak ler mkn yer..hanya buat kecoh je kat sane...

antara gambar yg aku amik...






4 ulasan:

Ryn berkata...

oit...gambo ko mn?? gambo org je...hahahah~~~
sempat gi mkn2 before poser eh..

Mrs. Simplicity berkata...

bab2 makan masing2 tetibe ceria je muka. heheh... kek SR tuh mmg feveret aku tuh. jamuan sebelum semua berpuasa sebulan eh..

nome berkata...

ryn: aku sibuk amik gambar org jer sampai loper amik gambar sendirik...ekeke...

alya: kat sini mmg selalu buat mkn2...bleh dikatakan every week...mana badan x tembun..kahhhhh...

A.I berkata...

tahan kau x makan??? huiiii..kalau aku la........ :P dah le free..ekekekeke