Selasa, 18 Ogos 2009

Mak dan Apak ku

aku nak perkenalkan pd korang sumer, kedua ibu bapaku yg terchenta...kedua2nyer dah bersara...ibuku keje sbg nes kat IJN dan ayahku pula bekerja di makmal UM. Aku ada 2 je adik badik...sepasang...aku yg sulung...adik jantanku pulak dah bertunang dan bakal mengakhiri zaman terunanyer tawun dpn..insyAllah...aku sayang giler kat derang nih...

buat masa skrg ni aku tinggal sementara di umah mak aku kat serdang sbb aku ada amik bibik dari indon untuk jaga anak aku aleesya...aku ni kurang kopiden nak angkut bibik tu kat umah kami di subang..jd aku plan letak under probation period di umah mak aku...sbb parents aku bleh tengok2kan...bukan apa, byk sgt kes bibik dera anak...sbb tu tahap kopiden aku pd bibik indon ni sedikit tercalar...

alhamdulillah, selepas 6bln kami guna khidmat bibik nih, ada positive respon dari parents aku ...mmg bibik ni syg giler kat aleesya...dan pandai kemas umah...yg paling best, pandai memasak sbb kat indon dia ni berniaga bakso..jd mmg malatop la masakan dia...tu psl la badan aku dah mcm org bunting 12 bln...ekeke...
sedikit gambar parents aku yg aku amik di umah kami kat semenyih (second house)...gambar bibik loper lak nak amik...harus ku snap dan tempek...kot2 korang kenal ke ngan bibik nih...leh aku korek2 rahsia dia..






5 ulasan:

Ryn berkata...

mak ko very peramah...apak ko pn sama...suka aku...

nome berkata...

ryn...aku lak berkenan tol ngan mak mertua kamooo...very the peramah and keibuan..untung apak mertua kamoo sbb dpt bini very the baik...kim salam kat dia..kata nome the tembam kirim salam...

Ryn berkata...

InsyaAllah akan ku sampai kan salam mu ituww...

AieZa berkata...

elok je si leesya pkai sepit itu.. hana xmo.. klu pkai kan.. xsmpai seminit.. dia dh cabut..

nome berkata...

mula2 je za...pastu dia pun sawan nak bukak gak sepit tuh...tp aku letak balik sampai dia buhsan...last2 dah fedup..dia biarkan je lah sepit tu...kena ajar dari skrg....