Selasa, 6 November 2012

Kali ni Nak Citer Pasal Make Up

dah lama aku tak citer psl make-up...now nak citer sket pasal lipstik la...

sejak lipstik Revlon yg selalu aku pakai tu udah ditamatkan keluarannya..maka aku pun mencari alternatif lipstik brand lain yg warna ala2 kaler Revlon....MAC aku dah cuba, Sephora pun dah cuba...now aku tukar angin ke lipstik Matte brand Simply Siti...bibir aku ni sesuai lipstik2 matte jer...yg ultra moist tu tak bape kena dengan aku...so aku pun pilihlah kaler seperti gambar di bawah

aku penah tayang beberapa lipstik koleksi simpanan aku kat entry sebelum nih...korang boleh klik SINI

sharing is caring kan...aku memang suka sgt kongsi bab2 make up nih (^_^)

inilah lipstik Simply Siti yg aku sebat 2 hari lepas....


 


 ini plak kod nama lisptik yg aku beli tu....Debaran Cinta II...warna dia cantek tau...ala2 merah burgundy gitew







 aku arini memakai lipstik Simply Siti....Dato Siti kena bayar royalti ni sebab promote brand make up dia....ekeke :P



Tiada ulasan: