Selasa, 27 November 2012

Nak Urut? Meh la ke umah saya :D

ha inilah dia budak bertuah :)

kalau datang mood baik dia...tanpa disuruh terus je buat..

ni kejadian malam tadi, Aleesya merajinkan diri mengurut kami laki bini...memula dia urut belakang aku dulu....pastu dia offer ayah dia "ayah, nak leesya urut?" of kos la en somi akan jawab "Nak! nak!"

tu mood Aleesya tengah baik la tu...kalau mood dia tak mari, ko suruh apa pun...dia wat derk jer! alasan yg selalu dia bagi..."Leesya penat la!" or "Leesya sleep la!" or "Leesya sakit perot nih!" dan paling tak menahan "Leesya nak berak!" eh pehal plak tetiba je ko nak berak....kahhhhhhhh....macam2 alasan la dia bagi sampai mak apak dia bosan nak suruh...ha gitew la keletah anak2 bertuah saya


mood dia sangat baik malam tadi...pas urut aku..dia offer urut ayah dia lak






sedap sangat bile Aleesya pijak2 kat belikat tuh...siap berbunyik2...heaven tol!






siap melompat bagai...tapi ayah dia relak jer...sedap katanya! aku sorang je terjerit2..i kan over! ekeke







ha ayah dia dah mari dah! tu dah get ready nak tdo la tuh...memang sedap sangat Aleesya urut...sapa nak? meh la dtg ke umah aku...tp dengan syarat kena tgu mood leesya baik la...keh keh keh







ok time ni dia dah mengeluh...penat katanya...

6 ulasan:

Unknown berkata...

hahahaha aku ngat kon ko dah beli ogawa...

sedap je kalau budak2 ni pijak..cuba bagi mak dia yang pijak..mau pitam laki ko

Unknown berkata...

aku ibu si fatin..hahaha

nome berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
nome berkata...

unknown atau ibu fatin: aku hengat sapa la tadi? ekeke...

ogawa? tak mampu la nak berogawa...tp mertua aku ada ler...hat ni free punya...datang setahun sekali jer...tgk mood anak :D

aku kalau pijak laki aku, mau kuar taik ijo...bukan pitam dah...kahhhhhhhhhh

Unknown berkata...

adoi meh tolong urut auntie meh..tgh sakit ni ^__^

nome berkata...

bibu: ciannya auntie! meh ler dtg umah leesya...leh lawat ibu leesya nih...pastu leesya urut2..amacam?