Selasa, 27 November 2012

Makan Besar Deepavali

aku dan kawan2 nak sibuk2kan diri kat dapo opis kami...jap2 lagi start kul 12 sampai kul 2 petang ada makan2 sempena Raya Deepavali...team2 MIC (indian team) baek hati menganjurkan makan2 kepada semua warga FVSB...ha korang Venturians yg baca blog aku nih...jangan loper yer! :D

menu terbaek giler! segala macam masakan india ada dihidangkan..diimport khas dari restoran indian cuisine yang terkenal! ewahhh giler promote! 

semalam makan dim sum kat Quality Hotel, arini makan besar kat opis...adoiyai! bertambah2 la lelemak2 aku nih (o_O)



ok korang...aku nak menyibuk2 nih..i kan memang over sibuk, tolong tak sangat tapi sore je lebey..lagipun nanti i boleh tolong rasa2 makanan...kan tolong tu? keh keh keh







sayang korang yer...nanti after lunch aku hapdet blog lagi..kalau sempat ler...takut pitam lepas makan byk nanti :D
 





Aku dan junior...sayang dia byk2...

4 ulasan:

Rinna berkata...

Open house deepavali pun meriah yer.. makanan pun sedap2 plak tuh.. :)

nome berkata...

rinna: sini semuanya meriah rinna..tak kira raya apa sekalipun...org2 kat sini suka bikin havoc :)

thanks singgah blog mie

Mudd berkata...

oloooo.....terharunye.. senior letak gamba junior.. i heart, liver, stomach, kidney, pancreas u sis!!! nanti mekap kita! :)))

nome berkata...

mudd: alolololo...my all spare tyre heart u too dear!!! (>_<)

nak makeup? meh ke bawah