Jumaat, 30 November 2012

Aktiviti Bersama Teman2 :)

Inilah activiti2 aku bersama teman2...

Balik keje ptg semalam, aku dan geng2 gi support bisness kawan kami kat KLCC....dia bukak bisness ice cream cam Tutti Frutti...kedai tu terletak betol2 depan La Cucur...dekat je dgn ekslator...nama kedai tu Yogen Fruz...sedap weiii!!

orang kalau dah belanja makan memang sedap sangat! :P

macam2 aku letak kat dalam tu, ada cokelat, ada marshmallow, ada biskut batang dan mcm2 lagi ler...ekeke...

sedap weiii! ala2 Tutti Frutti...kalau korang gi KLCC, jgn loper singgah beli yer :)





 bila tengok balik gambar nih, rasa cam nak makan lagi







semuanya aku punya! tamak tak? :P



ha tu citer semalam, arini plak...aku dan kawan2 singgah berhibur di Kotak Merah Pavillion....ala, bukan aku kuar duit pun...kawan lama aku dtg belanja...ilang gak rasa gian aku nih...apa2 yang berlaku di dalam Kotak Merah tu tadi....hanya mereka2 je tau (^_^)



Kotak Merah Pavillion






sampai haruslah makan dulu! tank kena isi sebelum memulakan gerakan2..ekeke






 letak gambar sipi2 jer...yang lain2 biarlah rahsia, sib baik semuanya perempuan...kui kui kui






 aku memang alergik dengar muzik..sure tak reti dok diam :D






Pretty ladies in the house! pretty kah? kahhhhhhhhh


2 ulasan:

Atie.Rashid berkata...

sy dh mkn ice cream tu... mmg sedap..

nome berkata...

atie: tq tq...sedap kan? :)