Isnin, 5 November 2012

Aryan Kena Cirit Birit

aku takde mood nak buat keje arini, asik teringatkan anak bujang aku Aryan...dah 2 minggu 
Aryan kena cirit-birit...abis montot dia merah2...melecet ler tuh (T_T)

mungkin sebab susukah? atau sebab buburkah? baru2 ni aku ada tukar susu...dari langkah 1 kepada langkah 2 sebab kat tin susu anmum tu ada mention langkah 1 dari 0 hingga 6 bulan...sebab tu aku terus tukar langkah 2...korang penah alami camni tak? so malam ni aku nak tukar balik susu langkah 2 kepada langkah 1..hope Aryan akan ok balik....amin

2 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

Allah kesian nye dgn sikecik tu. sampai 2 minggu mie? tak dehydrate ke dia. kesian nye. stress woo kalau anak cirit ni. lagi stress kalau anak demam. hope dapat discover lah apa punca nya. segera kan lah tukar susu kalau itu sebab nye. mcm nia dulu tuka susu awal berak keras. aryan cepat sihat eh. ibu susah hati tuh.

nome berkata...

alya: huhuhu..thanks beb...semoga cepat sembuh la dak kecik nih...susut dah badan dia sbb asik cirit birit jer...cuak dah nih...balik keje ni terus aku tukar susu...tak sanggup tgk dia cirit lagi (T_T)