Isnin, 12 November 2012

Bawak Satu Family Makan Shogun, OU

Salam ari isnin semua...ari yang malas sungguh nak gi keje ate esok ari raya kan...orang sibuk nak gantung langsir2 baru dan main mercun...tapi aku TERPAKSA gi keje...layankan je la...best gak dtg opis nih sebab ramai yang takde...so bolehlah CURI TULANG....kahhhhhhhhhhhh

okeh mari kita citer...di atas permintaan en somi yang nak sangat makan solmon sebab sentap dengan aku yang selalu sangat layan SAISAKI maka aku sebagai isteri yang solehah wajiblah melayan tekak beliau...moh la kita serang SHOGUN di One Utama (^_^)

dah lama sebenarnya kami tak keluar satu family...bile nak keluar je, ujan turun dengan lebatnya...so dok umah adalah lebih afdal...so kesian plak dengan anak2 dan bibik....so jomlah berhore-hore di OU...sambil makan sambil sopping...itupun setakat beli baju anak2 jer...


 kami yang baru sampai OU...aryan takde dalam gambar sebab aryan tengah makan bubur






 kakak dan adik...oooppsss terlebey sudah...ibu dan anak la :P






 milik siapakah 'gadis' ini? gadis...jangan berangan la senah ooooiiiii






 layan anak daraku yang nak main natang nih...abis semua dia bedal...sib baik mak dia ada pikul syiling byk dalam beg...ekeke






 layankan je la :)





 Aryan yang menahan kelaparan






bubur homemade dari umah...bibik masakkan bubur ikan solmon campur brokoli...ate ibu ayah nak makan solmon...maka anak2nya pun mestilah bersolmon jugak ^_^






bawak 2 tupperware, satu lunch dan satu dinner...sekali hadap satu tupperware tu...memang licin...





bila anak bujang dah kenyang...bolehlah kami serang Shogun...satu kapla untuk dewasa RM60.75nett dan kanak2 atas 4 tahun RM17.90nett rasanya..aku lupa sudah






ha ini pinggan sapa? of kos la aku punya...






ini pinggan en somi..dulu tak layan solmon, mentah katanya...now asik teringin je nak makan...ha tu la...rasa dulu baru tau :)





ini pun sedap jugak...hat goreng2...byk lagi sebenarnya gambar makanan tapi letak ni je la yer...kalau korang teringin...bolehlah terjah









pestime bibik makan kat sini...bukan main suka dia...






anak bujang aku kan dah kenyang...so dia hanya layan mata untuk tido...aman mak bapak dia nak makan







aku dan jelly...aku pun pelik nape aku tunjuk jelly tuh






anak dara aku dengan marshmallow cokelat






jom la balik sebelum anak bujang aku ni mengeluarkan suara dia yang high pitch tuh....dia ni cepat bosan dok kat dalam stroller







laki bini yang kekenyangan cam ular sawa daaaaaaa







aleesya yang bosan tunggu maknya sopping kat Aeon...sabar ye nak! :)


2 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

rasa nak ajak wan terjah shogun je esok ni. gambar last tuh, manis anak dara ko :)

nome berkata...

alya: ha cantek tuh! gi awal tau sebab shogun OU ni memang pack...aku rasa aleesya cepat membesar la, rindu zaman baby2 dia...huhuhu...